בגדד פוסט בהסתמך על מומחה ישראלי:סופו של הגנרל סולימני האירני- קרב.

ככל הנראה סופו של הטרוריסט קאסם סולימני,מפקד כוח אלקודס של משמרות המהפכה האירנים, קרב לאחר שאחד החוקרים הישראלים,ד"ר אדי כהן, אמר בחשבון הטוויטר שלו כי "גורלו של סולימני יהיה כגורל עימד מורניה (מפקד המבצעים של החיזבאללה שחוסל בדמשק)".

ד"ר אדי כהן, הפועל כחוקר במרכז בגין-סדאת לענייני המזרח התיכון , כתב בציוצו  "إنه جيش السفياني يا قاسم سليماني.. لن يقدر عليه القائم ولا مولاه اليماني.. أبشر برجال نخبة داوود من بني إسرائيل.. سوف تلقى مصير عماد مغنية خلال سويعات". – "צבא הסופיאטים (צבא שעל פי המסורת נלחם נגד השיעה) יא קאסם סולימני…   וגם הצבא התימני לא יכולים לך לעת עתה , אבל החברה הטובים ,מבני דוד המלך, יביאו את הבשורה…סופך יהיה כסופו של מורנייה בתקופה הקרובה".

אתר החדשות "בגדד פוסט" טוען כי על פי מקור יודע דבר "קאסם סולימני הוא יד ימינו של שלטון האייטולות אשר מפיץ את הטרור  והשנאה בכל האזור וכי הגיע הזמן לקטוע את פעילויותיהם" והוסיף כי "בימים הקרובים נהיה עדים להתפתחויות משמעותיות באזור ובמיוחד לאחר פעולות ארה"ב ובריטניה וצרפת וישראל בתוך שטח סוריה שנועדו לעקור את מיליציות הטרור המגובות ע"י אירן .ההוכחה הגדולה ביותר שתהליך סילוק האירנים מסוריה החל היא העובדה שישראל תקפה מתקנים של משמרות המהפכה בסוריה".

 לטענת אותו מקור- "צבא הסופיאטים (צבא המוסלמים שנלחם במהלך ההיסטוריה מלחמת חורמה בשיעים ) ,הוא הסיבה שמאחורי תחילת המבצע הצבאי הגדול  נגד אירן והמיליציות שלה באזור ונגד משמרות המהפכה  האירנים הממנים את הטרור".
قاسم سليماني

כתיבת תגובה