ביל גייטס לאירופה:"הפסיקו מיד ההגירה האפריקנית".

מייסד מיקרוסופט, ביל גייטס, קורא לאירופה להפסיק להפגין נדיבות כלפי מבקשי מקלט, זאת במטרה להפסיק את ההגירה ההמונית ליבשת. לפי רשת RT, הוא אף מייעץ למדינות אירופה להפוך את הדרך של המהגרים מאפריקה להרבה יותר קשה.

במהלך ראיון לתכנית Welt am Sonntag בגרמניה, גייטס, אחד האנשים העשירים על-פני כדור הארץ, הזהיר מפני תוצאות חמורות עקב נדיבות היתר שמפגינה אירופה כלפי המהגרים המגיעים ליבשת, שמספרם צפוי לעלות.

"מצד אחד אתה רוצה להפגין נדיבות ולקבל את המהגרים, אך ככל שאתה יותר נדיב, כך השמועה מתפשטת בנוגע לכך – מה שבתורו מעלה את המוטיבציה של אנשים לעזוב את אפריקה", אמר גייטס.

גרמניה היא אחת מהמעצמות המוקדמות של מדיניות "הדלת הפתוחה", וגייטס אומר שהיא לא יכולה "לקחת את כמות האנשים העצומה שמנסה להגיע לאירופה". לפיכך, הוא מייעץ למדינות אירופה לפעול במטרה "להפוך את הדרך של האפריקאים לאירופה להרבה יותר קשה" דרך הנתיבים הקיימים כיום.

בו-בזמן, גייטס אומר שמתן עזרה ליבשת אפריקה יכול למנוע "לחץ (הגירה) עצום" שעומד כיום מול אירופה. לטענתו, מדינות נוספות באירופה צריכות ללמוד מגרמניה שתורמת כיום 0.7% מהתל"ג למדינות אחרות.


מייסד מיקרוסופט, ביל גייטס. צילום: Shannon Stapleton / Reuters

 

כתיבת תגובה