האופוזיציה הסורית:השמדנו לאסד 2000 טנקים.המשטר בתגובה-שטויות!

ההישג האחרון אותו מנפנפים מקורות באופוזיציה הסורית היא הטענה כי במהלך יותר מ-7 שנות המרד הסוני ברחבי המדינה הם הצליחו להשמיד לצבא סוריה יותר מ-2000 כלי רכב משוריינים.

גורמים במשטר שהתייחסו לטענה זאת חושבים כי העובדה שהאופוזיציה מנפנפת במספר גדול זה הוא כדי לכסות על הכישלון המהדהד שלהם באלרוטה המזרחית.

לדבריהם טענות האופוזיציה דווקא מחמיאות למשטר אסד כי זה מוכיח את היכולות המופלאות והתושייה שלו.                                                          להשמיד 2000 כלי רכב משוריינים ב-2550 ימי לחימה (יותר מ-7 שנות מרד) זה אומר שמשוריין אחד בלבד, בממוצע ,נפגע מידי יום ,ולא צריך להיות אנאליסט צבאי בכדי לדעת שאבדות כאלו ,הכל כך נמוכות,טרם נרשמו בתולדות צבא כלשהו בהיסטוריית המלחמות של הזמן המודרני. ואם נשארו כרגע לצבא סוריה כמה אלפי טנקים כשירים אז איך יכול להיות שהמספרים שנקבו באופוזיציה נכונים? האם צבא סוריה הצליח לשקם ולהחזיר לשדה הקרב יותר ממחצית הטנקים שהמורדים הצליחו להשמיד ? ולא לדבר על ציוד חדיש שזורם מסוריה לצבא הסורי ! ולמרות שהמדינות הסוניות העשירות במפרץ שלחו לצבא המורדים אלפי טילי נ"ט עדיין צבא סוריה ,הנחשב צבא קטן של מדינה ערבית קטנה,נמצא בתנופה ומנצח את הקרבות של השנים האחרונות וכוחות המורדים הולכים ומתמעטים!

[img attachment="13940" /]

 

כתיבת תגובה