צבא סוריה משתמש במזל"טים חמושים בלחימה נגד דאעש בדרום מזרח המדינה.

לקראת שלביו הסופיים של המבצע – שחר גדול צבא סוריה ובעלי בריתו הלוחמים לצדו החלו לעשות שימוש במזל"טים חמושים על מנת לפלס את דרכם מול קווי ההגנה של כוחות דאעש מדרום לדיר א-זור.

עברו בקושי 48 שעות מאז שחרר צבא סוריה את תחנת שאיבת הדלק T-2 החלו מהנדסי דאעש להקים קווי הגנה מסביב לעיירות האחרונות שבשליטתם לאורך נהר הפרת.

מסרטונים ששחררו החיזבאללה נראים מזל"טים של צבא סוריה תוקפים עמדות של דאעש מהאוויר כחלק מריכוך היעדים לפני ההסתערות הקרקעית של חיילים וכלי רכב משוריינים עליהם.

על פי מקורות במתקפה ישתתפו כוחות מצבא סוריה,החיזבאללה,יחידות ההתערבות המהירה העירקים,כתאא'יב חיזבאללה ומיליציית חראכאת אלנוג'אבא.במקביל את המערכה הצבאית על אזור אלמיאדין ינהל מפקד מיליצית אלנימר – תת אלוף סוהיל אלחסן.

הסרטון :

*- לפי הסרט מדובר בשני כלים שונים התוקפים עמדות דאעש:-הראשון יורה 4 טילים בגל התקפה (רואים את זה יפה בכל פעם שיש שוט חדש בסרט)  ככל הנראה כטבמ איראני מדגם Shaheed-129 UAV

[img attachment="12482" /]

*- השני זורק פצצה אחת כבדה ומדוייקת (בשונה מהראשון), ויש לו נתוני מסך שונים, לא מן הנמנע שמדובר בכלי רוסי. ניתן  לראות זאת לפי נתוני המסך. זה גם כמה אירועים או יותר מכלי אחד ,כי אחרי 4 שיגורים הוא צריך לחזור הביתה…

[img attachment="12483" /]

 

 

כתיבת תגובה