קטאר כמרכז ספורט עולמי

קטאר אינה עוסקת רק בתשלומים לחמאס בימים אלה, אלא גם ממשיכה להציג את עצמה כמרכז ספורט עולמי, ובמקביל להכנות לאירוח המונדיאל בעוד שנתיים, הם מתמודדים גם על אירוח משחקי אסיה בשנת 2030.

באירוע חגיגי במוזיאון הלאומי של קטאר, חשפה הוועדה המארגנת את הקמפיין לאירוח המשחקים את הסלוגן החדש עם הכותרת "המפלט שלכם" ואת הלוגו שמסמל את "המורשת, הטבע והגיוון התרבותי" של קטאר.

"ההתמודדות שלנו נולדה מהאמונה העזה שלנו שלספורט יש את הכוח להניע שינוי חברתי ולקדם שלום והבנה", אמר שיח' ג'ועאן בן חמד בן חליפה, נשיא הוועד האולימפי של קטאר וראש ועדת קמפיין האירוח.
"התפקיד הייחודי שהספורט יכול למלא בשמירה על החיבור בינינו ובהשראת תקווה בא לידי ביטוי באופן ברור במהלך המגפה העולמית", הוסיף. "הוא רק חיזק את הנחישות שלנו להשתמש בדוחא 2030 בתור מפלט לעתיד בהיר יותר עבור קטאר ועבור המשפחה האולימפית של אסיה".

זהות המארחת תיקבע בכינוס האסיפה הכללית של המועצה האולימפית של אסיה ב-29 בנובמבר, כאשר מול דוחא מתמודדת ניצבת השכנה-יריבה סעודיה עם הבירה ריאד. אם קטאר תיבחר, זו תהיה הפעם השנייה שבה משחקי אסיה יתקיימו במדינה אחרי התחרויות ב-2006.

קרדיט: ד״ר חיים איסרוביץ, ערוץ מבט עולמי בטלגרם

כתיבת תגובה