"אם האחים המוסלמים בשלטון במצרים אזיי עם טורקיה יכלו להשמיד את ישראל"

"אם האחים המוסלמים בשלטון במצרים אזיי יחד עם טורקיה יכלו להשמיד את ישראל."

 

היות ואף אחד לא הציף את הציטוט הכה חשוב שהגיע אתמול מפיו של לא אחר מאשר האלוף במיל. עמוס גלעד שמרבה לאחרונה להסיר ולו במעט את אדי האופטימיות האופפים עוד חלקים נרחבים מישראל משל חיו להם בסקנדינביה.
בכנס הרצליה אמר אתמול האלוף כי :" אם האחים המוסלמים במצרים היו נשארים בשלטון אזיי ביחד עם טורקיה הם היו יכולים להשמיד את ישראל".

אני לא יודע מה חושב על כך עם ישראל אבל במדינות ערב "חוגגים" על הציטוט.

ולחשוב שזה קרה במשמרתו של הנשיא אובמה – יקיר ישראלים רבים שכה דאג לאחים המוסלמים במצרים ויצא מגדרו כאשר סיסי לקח להם את השלטון.
התחושה הלא נוחה של אזרחי ישראל כאילו הנשיא אובמה חתר תחת אושיות הקיום של עם ישראל בארץ ישראל של העת החדשה מקבלת חיזוק. למרות שהוא דאג לחמש את ישראל,לדבריו, כמו שאף אחד מעולם לא עשה זאת , מקבלת את החיזוק מפי בר סמכא, בצמרת המשטר הישראלי.
וכבר טענתי זה מספר שנים כי האחים המוסלמים הם אלו שהכניסו בכוונת מכוון את דאעש סיני , לאזורים הסמוכים לגבול ישראל במטרה לפגוע ולהחליט אותה ולקעקע את הסכם השלום.
למרות שארה"ב ערבה להסכם השלום ,באמצעות כוחות צבאיים החונים בסיני,היה ברור כי בעת מבחן ואיום אובמה היה מפנה אותם לפי דרישה מצרית. ממש כמו שקרה לפני 50 שנה עם נאצר וכוחות האו"ם בסיני שבעקבות כך פרצה מלחמת ששת הימים.

ומה אנחנו יכולים ללמוד כיום ? 
שאסור לנו לסמוך על משטרו של סיסי , ולאפשר הכנסת עוד ועוד יחידות צבא מצרי,ללא הכרה, לתוך סיני בתואנה של לחימה בטרור.
לכולם ברור כי האחים המוסלמים במצרים, המהווים יותר ממחצית מהאוכלוסיה במדינה,כ-50 מיליון איש, פועלים ללא הרף בניסיונותיהם להדיח את סיסי ולתפוס מחדש את השלטון . 
או אז צבא מצרים שיהיה נאמן למשטר החדש "ירקוד" לצלילי חלילו ואנו אנא אנה אנחנו באים?

 

די מעצבן לשמוע שוב ושוב מלשעברים כי תחושות הבטן הקשות שלנו ,שהוכחשו וסובבו בכחש על ידי צמרת השלטון הישראלית בעבר ,היו יותר קרובים למציאות מאשר חשבנו!!
מה עוד יש להם לחדש לנו בעתיד ? 
כל מה שרע-ילבש צורה וצבע! תסמכו על זה שזה יקרה!!

 

כתיבת תגובה