בלוני תבערה – בלוני נפץ – פצצה מתקתקת

שאלת תם יש לי אל הכותבים והמשדרים בערוצי התקשורת וברשתות החברתיות:

אתם מדברים כל הזמן על בלוני תבערה, מדווחים בלי הרף על כמה שרפות פרצו, מראים לנו תמונות וסרטונים של הירוק של עוטף / חוטף עזה, הופך במקום לצהוב של קיץ, לשחור של שרפות שהמחבלים גרמו.

רק בזמן שאתם מדברים בלי הרף על בלוני התבערה, ובמישרין או בעקיפין אתם מעודדים את ארגוני הטרור להמשיך ולשרוף את מדינת ישראל, ולעשות לתושבי חוטף עזה ולכולנו שחור בעיניים.

ועל מה אתם לא מדברים? מה אתם כמעט לא מזכירים?

שרבים המקרים בהם מחוברים לבלונים מטעני נפץ, החל ממטענים מאולתרים, דרך חביב הארגונים והצילומים – רש"ק של RPG עבור מסוגי מרעומים שונים, וגם פצצות מרגמה, ועד למטענים יחסית גדולים של יותר מקילוגרם של חומר נפץ.

המטענים הללו לא יגרמו רק לשרפה קטנה או גדולה, שכוחות הכיבוי יוכלו לכבותה, המטענים האלה נועדו להרוג, המטענים הללו יכולים להרוג, המטענים הללו יכולים לפצוע.

חוץ מאשר פיצוצים באוויר, מדי פעם ישנם הפיצוצים על הקרקע, כמו לדוגמה בשנה שעברה, על עמוד סככת צל בגינת משחקים בשדרות, בזמן שהיו שם ילדים, תינוקות ואימהות, ואילולי המטען נחת על ראש העמוד ונתקע שם והתפוצץ, זה יכול היה להסתיים באסון וסבב לחימה.

אז מדוע אתם לא מזכירים גם את מטעני נפץ המחוברים לבלונים?

מדוע לא לעורר מודעות לסכנה?
האם אתם מחכים לאסון, ואז כמובן בנוסף לצקצוקי לשון, תפנו אצבע מאשימה לצבא, לדרג הפוליטי, ואולי גם לילד הקטן שהרים מטען קטן "שרק" קטע לו את כף היד?!?

קרדיט: אביעד, מקבוצת נציב, ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון

כתיבת תגובה