אתגר מהמעלה הראשונה לתייר הישראלי החדש שיגיע לאמירויות-המשטרה המקומית

בקרוב, ככל הנראה יוכלו רבים מאזרחי ישראל לבקר בדובאי עם דרכון ישראלי וזאת לאור ההצהרות הרשמיות של מנהיגי איחוד האמירויות וישראל על החלטתם לחתום חוזה שלום בין 2 המדינות . 

התיירים הישראלים, מנסים לא לא פעם לבדוק את "גבולות הגזרה" של החוק במדינות בהן הם מבקרים ומבצעים פעולות שהן "חריגה" מהחוק המקומי, אם לנקוט בלשון המעטה.

לכן הידיעה הבאה אמורה להיות מבחינת "אין עונשין אלא אם כן מזהירים".

לתשומת לב הישראלים שמתכוננים להשכיר שם רכבים מהירים ו-"לקרוע" את הכבישים במהירויות מעל המותר בחוק באזור זה : המשטרה המקומית מצויידת במכוניות ספורט הטובות בעולם ואין כל סיכוי שבעולם שאפילו תתחילו לאתגר את היכולות של שוטרי התנועה במדינה זאת. לראות ולקנא!!

למות מקנאה: ניידת משטרה של משטרת דובאי

משטרת דובאי רשמה הישג מרשים כאשר קיבלה לא פחות משבעה פרסי מצוינות – מתוך 24 קטגוריות בסך הכל – במסגרת ההתאחדות הבינלאומית של מפקדי המשטרה, הארגון החשוב מסוגו בעולם, וזאת בזכות הישגיה בלחימה בפשיעה ובשיפור יכולות השיטור.

הפרס החשוב ביותר שהוענק היה בקטגוריה המובילה של "מנהיגות במניעת פשיעה חוצת גבולות", וזאת על מבצע שהביא למעצרים של חברי כנופיית סמים בינלאומית ולהחרמת 365 ק"ג של סמים בשווי כולל של 80 מיליון דולר.

פרסים נוספים היו "מנהיגות במניעת פשעי רכב" על סיכול הבחרת מכוניות יוקרה, "מנהיגות בשירותי קורבנות" על הסיוע שמעניקה המחלקה לזכויות אדם לקורבנות של סחר בבני אדם, פרס "מנהיגות במדע הזיהוי הפלילי" על פיתוח טכנולוגיה שמזהה חשודים לפי אופי הליכתם, ופרס "מנהיגות במחקר אכיפת חוק" על ביצוע מחקרים לשיפור הפעילות ובטיחות הציבור.

מייג'ור גנרל מוחמד סייף זפאין, סגן מפקד המשטרה לעניינים מבצעיים, קיבל את פרס "מפעל חיים על שם סטאנרד בייקר" על פעילותו להגברת הבטיחות בדרכים מהירות. קפטן רשיד עלי מהמחלקה לזכויות אדם קיבל פרס שניתן לאנשי אכיפת חוק מתחת לגיל 40 שהפגינו מנהיגות ומחויבות למקצוע.

מפקד משטרת דובאי, לוטננט גנרל עבדאללה ח'ליפה אל-מרי, לא הסתיר את שביעות רצונו מההישג והקדיש אותו לשליט, שיח' מוחמד בן ראשד אל-מקטום, ליורש העצר שיח' חמדאן בן מוחמד בן ראשד אל-מקטום, ולשר הפנים שיח' סייף בן זאייד אל-נהיאן.

"משטרת דובאי היא כוח המשטרה הראשון בעולם שזוכה בשבעה פרסים השנה – 29.2 אחוז מכלל הפרסים בשנת 2020 – עוד הישג עבור משטרת דובאי, שהפכה למודל בתחום השיטור", מסר אל-מרי. "משטרת דובאי שואפת לספק את השירותים הטובים ביותר ולהגן על המדינה, במיוחד במהלך צעדי הזהירות שנועדו לעצור את נגיף הקורונה ב-2020".

לא תצליחו לברוח: ניידות המשטרה המהירות בעולם - TheCar חדשות רכב ...

קרדיט: ד״ר חיים איסרוביץ, ערוץ מבט עולמי בטלגרם

כתיבת תגובה