חבר פרלמנט ואלוף בדימוס בצבא לבנון: כל המדינה בני ערובה של החיזבאללה

וואבה קט'יחה חבר פרלמנט בממשלת לבנון ואלוף בדימוס בצבא לבנון התבטא היום בחריפות נגד מעללי החיזבאללה :

*- "החיזבאללה הפך את כל תושביי המדינה לבני ערובה ואסירים "

*- " הארסנל של חיזבאללה ארגון שהוכרז על ידיי מעצמות העולם כארגון טרור לא נועד כדיי להרתיע את ישראל, אלא לשלוט בלבנון ולהכניס מהדלת האחורית את האיראנים-והסורים."

*- " הנשק של חיזבאללה לא נועד בשום אופן להילחם או להרתיע את ישראל או להגן על לבנון, הנשק הזה נועד לדבר אחד בלבד והוא לשמור על אחיזתה של חיזבאללה לשלוט על ממשלת לבנון."

*- " חיזבאללה שירת וימשיך לשרת את איראן ולא את לבנון. הסיפורים האלה שלהם (של חיזבאללה ) כי היא פועלת לטובת אינטרסים לבנוניים או פלסטינים היו שקריים ואינם יכולים לשכנע היום איש בלבנון."

*- " אינני רואה סיבה מדוע לבנון צריכה לדאוג לאינטרסים של הפלסטינאים, האיראנים או הסורים לפניי אזרחיי המדינה."

*- "אנחנו בסך הכל 6 מיליון אזרחים לבנונים ,מדוע אנו צריכים לשאת בבעיות של אחרים [פלסטינים] כאשר אנו מוקפים וסביבנו יש כ- 400 מיליון ערבים ?"

כאשר נשאל על ידי המראיין על הסכסוכים הטריטוריאליים והימיים של לבנון עם ישראל,בטענה כי חיזבאללה הוא מגן המדינה ,השיב קטיחה :

*- " אל תשכח שאתה מדבר עם איש צבא אי אפשר לדבר איתי בסיסמאות וסיפורים שדואגים לחלחל לאזרחים,אני רוצה לשאול אותך(את המראיין) כמה טילים יש ברשות חיזבאללה? מאה וחמישים אלף עד 200,000 טילים? אם הטילים הללו היו יכולים לעזור להשיג את המטרה הפלסטינית, מצרים הייתה מכניסה ללבנון עוד 10 מיליון טילים."

*- "אם כך היה הדבר גם עיראק, ירדן וסוריה היו צריכים לשלוח אלינו את חימוש הטילים המתקדמים שלהם .תגיד לי אתה איך 150 אלף טילים אמורים לשמור על האינטרס הלבנוני ועוד כנגד צבא ישראל הידוע ביכולותיו ומוגדר כצבא החזק במזרח התיכון ואף מחוצה לו, תסביר לי אתה מי אלו בדיוק חיזבאללה בלבנון שיכולים לאיים על מדינה כמו ישראל?!"

*- "הטילים של צבא מצרים הגדול אינם יכולים לעשות דבר כנגד הישראלים "

*- " הסיפורים והאיומים של חיזבאללה כי היא הצליחה ליצור "מאזן צבאי" בין ישראל לחיזבאללה, אינו אלא שקר. אלה סיפורים שאפשר לנפנף איתם ברחוב. זה השקר הכי גדול ששמענו עליו, אתה מדבר אלוף בצבא לבנון הוא לקח את המדינה כבת ערובה לטובת האינטרסים של הפרסים שאני לא מבין מה הקשר של העם בלבנון לפרסים האלה בצד השני של העולם, תסביר לי אתה את הקשר. זה כל הסיפור עם חיזבאללה וכדאי לנו להבין זאת פעם אחת ולתמיד."

Hezbollah continues to block formation of new Lebanon cabinet – Ya ...

קרדיט : מאיר בר מקבוצת נציב (מבוסס על מאמר של ממר"י )

כתיבת תגובה