ברקע מגפת הקורונה: פריחתה של תעשיית הגיימינג

השהייה בבית בעקבות מגפת הקורונה והרצון של האנשים למצוא דרכים להעביר את הזמן ולקיים חיים חברתיים עשתה טוב לסקטור הגיימינג. מניות חברות הגיימינג זינקו בין 20% ל 50% מתחילת השנה. תעשיית הגיימינג שוברת שיאים, קרוב לשליש מאוכלוסיית העולם משחקת במשחקי וידאו. ב 2019 גלגלה התעשייה העולמית 150 מיליארד דולר, כשארה"ב וסין אחראיות לכ 48% מההכנסות, לפי התחזית ב 2020 יגיעו ההכנסות ל 165 מיליארד דולר.

בסקר שנערך ע"י חברת NDP Group הוצאות הצרכנים בארה"ב בלבד על משחקי וידאו ברבעון הראשון של שנת 2020 הגיעו לכ 11 מילארד דולר, עלייה של 9% ביחס לרבעון המקביל.
כבר לא משחק ילדים.

קרדיט:ערוץ הטלגרם הראל פיננסים

כתיבת תגובה