נשיא איראן לשעבר אחמניג'אד לובש דמות חדשה ומפתיעה. להאמין?

דעה מפתיעה באיראן מהנשיא לשעבר אחמדינג'אד: אחמדינג'אד: אני הנשיא הכי מלחיץ בתולדות איראן.

בראיון טלוויזיוני עם נשיא איראן לשעבר, מחמוד אחמדינג'אד, הוא הטיל ספק בתועלת של הנשק, והציע לסגור את כל מפעלי הנשק בעולם, והוא ציין שהוא הנשיא המלחיץ ביותר בהיסטוריה של איראן.

אחמדינג'אד אמר: "אני מאמין שצריך לסגור את כל מפעלי הנשק בעולם … מה השימוש בכלי נשק? נשק משמש להרוג ודיכוי של אנשים … מה המשמעות של הנשק?"

מחמוד אחמדינג'אד הוסיף כי השיר "הנח את הנשק שלך" של מוחמד שייג'ריאן הוא אחד השירים הטובים ביותר ששר, "זה לא קשור רק לאיראן … הרעיון הזה עמוק מאוד, וכל העולם צריך להניח את הנשק .

נשיא איראן לשעבר אמר כי הוא הנשיא שחווה את הלחץ הגדול ביותר בתולדות איראן, והוסיף: "אני הייתי מוחרם ביותר בזמן שהייתי בשלטון."

הוא הוסיף: "למעשה הייתי הנשיא של הרפובליקה וממשלת איראן הנתונה ללחץ הגדול בהיסטוריה של איראן .

אחמדינג'אד הוסיף: "אני לא מסכים בהגבלה, כליאה או מניעה של בן אנוש בכל חלקי העולם."

במהלך הראיון הטלוויזיוני, אחמדינג'אד ציין כי השגת כוח אינה מצדיקה האשמות של אחרים.

הוא הוסיף: "אני אומר שעלינו לטפל במחלות החברה … אם אתה מחפש כוח פוליטי, מדוע שתאשים אחרים?"

נושא שמעסיק אותנו היום בתקופת הבידוד הביתי, המלווה את התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם, יצרה אורח חיים חדש השונה ממה שאנחנו רגילים להתנהגות … פחד וחרדה … איך הבידוד הביתי השפיע על ילדינו?
ולמה אתה רוצה להוכיח את עצמך על ידי הטלת מום באחרים, תוכיח את עצמך … תראה מה יש לך … תמיד (אנו אומרים) אחרים רעים ואנחנו טובים … כשאתה מסתכל על הטלוויזיה האיראנית הם אומרים שכל העולם רע וגרוע מאיתנו … המגמה הזו לא נכונה." "אם האחרים רעים, זה אומר שאנחנו טובים? יתכן שאחרים כולם רעים ואנחנו הגרועים ביותר, או שכל האחרים רעים ואנחנו גם רעים."

מחמוד אחמדינג'אד אמר לאחרונה כי הוא "מהסס באופן אישי" בהתמודדות בבחירות לנשיאות בשנה הבאה, אף שהוא "מוכן להקריב בתחום זה", וקורא להגיע ל"הבנות "עם אמריקה.

נשיא איראן לשעבר ציין כי היעדר הקשר בין איראן לארצות הברית "מנוגד לרצונם של שני העמים".

من مقابلة محمود أحمدي نجاد

קרדיט: עמירם אלמליח מקבוצת נציב

כתיבת תגובה