מבזקי חדשות ליום 10-7-2020. מתעדכן

*- רצועת עזה : בעקבות הפרסום אמש במהדורת חדשות ערוץ 12 לפיו ישראל שלחה מתווה חדש דרך המתווכים כחלק מהמו"מ עם חמאס בדרך לעסקת שבויים- בעזה מאשרים כי אכן הונחה על השולחן הצעה חדשה מצד ישראל.
גורמים ברצועת עזה מסרו לעיתון אלקודס כי ההצעה אשר שלחה ישראל אינה עומדת בתנאים של חמאס וכי במתווה זה שחרור אסירים בכירים אינו כלול וכי עסקה בלי שחרור אסירים בכירים לא בא בחשבון.
במהלך החודשים האחרונים נשלחה הצעה שישראל תחזיר גופות מחבלים כתנאי לשחרור השבויים בעזה.
אותם גורמים מסרו כי חמאס מעוניין בעסקה עם ישראל אבל לא בכל מחיר. (קרדיט:ערוץ הטלגרם עולם החדשות)

*- פרשן ערבי : ישראל פועלת נגד איראן בשלושה מסלולים נסתרים וסופיים, ובהם גם פעילות גלויה: ראשית, זה נגד הניסיון של איראן למקם את עצמה בסוריה, השנייה היא לסכל את הניסיון לפתח טילים בעלי דיוק גבוה בלבנון, ושלישית, והכי חשוב, לסכל את ניסיונותיה של טהרן להשיג נשק גרעיני .

*- יום אחרי יום מדינות בארה'ב' שוברות שיאי הידבקות בקורונה. 'נבואתו' של ד'ר פאוצ'י שמספר המתים בארה'ב יגיע ל-200 אלף הולך ומתגשם לנוכח עינינו.

*- משרד ההגנה הרוסי- החמושים באידליב תכננו להשתמש בנשק כימי נגד אזרחים באזורם ולהאשים את צבא סוריה.
זאת לא הפעם הראשונה שהם מפרסמים כאלו האשמות.

*- דיווחים על פיצוץ עז שנשמע ברחבי טהרן . דיווח : تأكيد وقوع حدث في طهران وأنباء عن انقطاع التيار الكهربائي في بعض المناطق – בברור אירע משהו בטהרן . ידיעות על הפסקת חשמל בכמה אזורים בבירה.

*- הרדיו והטלוויזיה האירניים: "נשמעו פיצוצים ממערב לבירת איראן #طهران לפי מה שדווחו פעילים, זה לווה בהפסקת חשמל בשהר אלקודס וגרמארה גרמדרה.

*- דיווח : יש אישור לידיעה על שיגור טילי קרקע-אוויר לכיוון כלי טייס לא ידוע ממערב לטהראן ופיצוצים רצופים שניתקו חשמל.

 

 

כתיבת תגובה