תקיפת מתקני הסכר על הפרת בסוריה והוצאתו מכלל פעולה.בטעות? תחשבו שוב!

רק כשסוכנות הידיעות של דאעש -עמאק החלה להתריע קבל עם ועולם כי הסכר הגדול על נהר פרת בשטח הסורי יצא מכלל פעולה וכי יש סכנה להתמוטטותו רק אז הפנה העולם את עיניו ומקד את תשומת לבו לאתר והחל לברר האם ההתרעות אכן אמיתיות ואיך קרה שמתקני האתר "חטפו" כל כך חזק עד שיצאו מכלל פעולה ?

סוכנות עמאק של דאעש מפרסמת צילום המוכיח לדעתה ,כי הפגיעה במתקני הסכר היו בכוונת מכוון וכי מי שבצע הפצצות אלו , בעלות הברית לפי גרסת הסוכנות, הרי שהם עשו זאת במטרה למוטט את הגשר ולהוציאו מכלל פעולה .

סוכנות עמאק מפרסמת תמונה עם שרידי פצצה מיוחדת ,המוגדרת כ-"פצצה חודרת בונקרים"  מדגם: BLU-109 ואומרת כי אלו הפגיעות שספגו מתקני הסכר לאחר מתקפה אווירית של בעלות הברית בראשותה של ארה"ב.

מידע אודות הפצצה מויקיפדיה:

The BLU-109/B is a hardened penetration bomb used by the United States Air Force (BLU is an acronym for Bomb Live Unit). As with other "bunker busters", it is intended to smash through concrete shelters and other hardened structures before exploding. In addition to the US, it is part of the armament of the air force of Australia, Belgium, Canada, Denmark, France, Germany, Greece, Italy, Israel, the Netherlands, Norway, Saudi Arabia, United Kingdom and United Arab Emirates

**- תמונות המשוות בין איך נראה הגשר לפני התקיפה האמריקאית ואיך אחרי.וזאת כדי להוכיח כי היה ניסיון אמריקאי מכוון להוציא את הסכר מכלל שימוש. התמונה, על פניו , מוכיחה כי מישהו החליט לטפל כירורגית במתקני הסכר.

*- טיפול כירורגי באזורים מאוד מסוימים בגשר. זה נראה כי ההפצצות נעשות בהתאם ויעוץ מאוד מדויק של מומחים:

*- במקרה והסכר יתמוטט כך תראה התפשטות המים במורד הנהר:

מהצילום רואים איך העיר א-רקה תטבע כולה במים .

 

 

במקרה של התמוטטות הסכר 3 ערים גדולות בסוריה ועוד 4 ערים גדולות בעירק ימחו מעל פני האדמה:

*- היום נודע כי בתקיפה אחרת של בעלות הברית על אזור הסכר נהרג מנהל הסכר והאחראי הראשי על החשמל בסכר יחד עם עוד כמה טכנאים שניסו לתקן , למרות הכל , את הסכר לפני שיקרוס תחת לחץ המים ההולך ומתגבר .

המנהל הנוכחי של הסכר:المهندس أحمد الحسين المدير الحالي لأعمال سد الفرات

כתיבת תגובה