נגמר הרומן בין טראמפ לבין קים?

"על מנת להעלים את האיומים הגרעיניים מארה"ב, ממשלת קוריאה הצפונית עשתה את כל המאמצים האפשריים באמצעות דיאלוג או בפנייה לחוק הבינלאומי, אבל הכל הסתיים בלא כלום. האפשרות שנותרה היא רק אחת, והיא להתעמת עם גרעין מול גרעין" – כך נאמר במסמך שפרסם היום המכון לפירוק נשק ולשלום במשרד החוץ הצפון קוריאני במלאות 70 שנה לפרוץ מלחמת קוריאה.

"70 שנה של היסטוריה של עימות בין קוריאה הצפונית לבין ארה"ב מראות באופן גרפי שכל איפוק עצמי או הרחבת אופקים לא תסייע להכיל את חוסר היחס האמריקאי, את השרירותיות, התוקפנות ותמרוני המלחמה של ארה"ב, אלא רק תעודד אותם במקום זאת", המשיכו הצפון קוריאנים.

"תחת התנאי שבו ארה"ב, המעצמה הגרעינית הגדולה ביותר והיחידה שהשתמשה בנשק גרעיני, ממשיכה במדיניות העוינת הפתולוגית כלפינו, בעודה מענגת את עצמה עם איומים גרעיניים קיצוניים ועם סחיטה, אנחנו נמשיך לבנות את עוצמתנו כדי להכיל את האיומים הגרעיניים המתמשכים מצד ארה"ב ולעולם לא ניסוג מהדרך הזו שבה בחרנו", התריסו מחברי המסמך.

"אף אחד בעולם הזה לא יוכל לחסום את ההתקדמות המנצחת של בני עמנו ושל הצבא שירש את רוח הגבורה ואת רוח ההתמודדות של דור המנצחים הדגול שהביס את כנופיית האימפריאליסטים בהובלת ארה"ב במלחמת השחרור של המולדת – עימות בפועל בין רובה לבין נשק אטומי".

N12 - טראמפ וקים חתמו על מסמך הבנות

קרדיט : ערוץ הטלגרם מבט עולמי

כתיבת תגובה