תופעה: מסיבות קורונה בארה"ב בניסיון להידבק בווירוס ולפתח חיסון עצמי

זה כנראה עומד להפוך לתופעה עולמית לאור החששות וההערכות של מומחים כי בקרוב צפוי גל שני של התפרצות וירוס הקורונה ברחבי העולם שעוד לא סיים "לבקר" בכל הארצות על פני כדור הארץ . 

כרגע שיא המחלה נמצא ביבשת אמריקה \ הדרומית והצפונית וההערכות כי התחנה הבאה תהיה ביבשת אפריקה.

יש גם את החשש כי בחורף הבא העולם המערבי יחווה גל חדש של התפרצות וירוס הקורונה ויש אף הטוענים כי הווירוס יעבור מוטציה ויהפוך לאלים יותר וקטלני יותר.

לכן זאת לא הפתעה לשמוע כי לפחות הדור הצעיר נוקט "יוזמה" משלו וממהר להידבר בווירוס , מתוך ביטחון כי לא יקרה לו משהו רציני , והוא יפתח בינתיים חיסון עצמי שימנע ממנו את מפגעי הדור הבא של וירוס הקורונה.

וכרגיל רוב התופעות החדשות ,מתחילות, איך לא? בארה"ב.

As Purim approaches, coronavirus crashes Judaism's biggest party ...

אחות בצפון קרוליינה חשפה כי היא מטפלת בחולים שהשתתפו ב"מסיבות וירוס הקורונה "בניסיון להידבר בחיידק הקטלני ובתקווה לפתח חיסון עצמי".

"במהלך הימים האחרונים שמענו מהרבה חולים מהקהילה שהם לא חוששים להידבק בנגיף", אמרה יולנדה אנריך, אחות מעשית במרכז הרפואי Novant Health Forsyth Medical Center .

"אנשים למעשה מנסים להידבק בנגיף, ולכן הם משתתפים במפגשים ובמסיבות שמנסות למקסם את סיכויי החשיפה שלהם לנגיף."

"אנחנו באמת מודאגים מהמגמה הזו", הוסיפה אנריך. "הם יכולים להפיץ את הנגיף ברחבי הקהילה ולפגוע באוכלוסיות הפגיעות שלנו שיש להן השלכות בריאותיות חמורות."

רוי קופר, מושל מדינת צפון קרוליינה, אמר במהלך התדריך התקשורתי כי המפגשים הם "בלתי אחראיים לחלוטין ופסולים לחלוטין" . "אתה יכול בקלות להרוג מישהו שאתה אוהב."

רק היום פורסם בתקשורת עבודת מחקר אוניברסיטאית הטוענת  כי אם השלטונות האמריקאים היו מקדימים להכריז על סגר מלא בארה"ב הם היו יכולים להציל את חייהם של לפחות 35 אלף תושבים שנפטרו מהנגיף .

coronavirus live updates death toll, Coronavirus LIVE: इंदौर में मिले 75 नए पॉजिटिव केस, जिले में पीड़ितों की संख्या 3 हजार पार

כתיבת תגובה