מבזקי חדשות ליום 12-01-2017.

*- קבוצות של חמושים השתלטו על משרדי ההגנה, המשפטים והכלכלה  בבירת לוב.

Armed groups take control of the ministries of defense, justice and the economy in the capital

*- ה"ספקטטור" – The Int'l Spectator האמריקאי: אירגוני הביון של ישראל קבלו עצה מבכירי ממשל אמריקאים לא לחלוק מודיעין עם ממשל טראמפ בגלל החשש שהוא יזלוג לרוסים ומשם לאירן.

BREAKING: Israeli agencies advised by US officials to not share intelligence with Trump's team, because it might get to Russia and then Iran

*- נשיא מצרים סיסי הציע לנשיא דרום סודן העושה בביקור בקהיר לשלוח כוח שלום מצרי לארצו ולעזור בהפסקת מעשי האיבה במלחמת האזרחים המקומית.

%image_alt%

*- אלמוניטר-Al-Monitor : ממשלת מצרים ביחד עם הממסד הדתי דוחפים למדיניות של תכנון המשפחה על מנת להקל על המשבר הכלכלי הפוגע במצרים.במצרים יותר מ-90 מיליון תושבים וקצב גידול האוכלוסין הוא יותר מ-2 מיליון תינוקות בשנה.

is working to promote family planning as solution to overpopulated country's economic crisis

*- מצרים שלישית מהסוף ברשימת המדינות הערביות ביחס להכנסות לנפש רק לפני אלג'יריה ופלשטין.

%image_alt%

 

*-  התעשיה הצבאית הישראלית -יצרנית הרוס"ר  החדש- תבור X95 תחת לשווק אותו בשוק הקנדי מתחילת הרבעון הראשון של 2017.

Israel Weapon Industries (IWI) – a leader in the production of combat-proven small arms for law enforcement agencies, governments, and armies around the world – will market its TAVOR X95 Bullpup Rifle in Canada starting from the first quarter of 2017.

The IWI TAVOR X95 to be released on the Canadian market 640 001

*- נשיא רוסיה -פוטין שוחח היום בטלפון עם הנשיא הטורקי -ארדואן ודנו בה במצב בסוריה וציינו כי הפסקת האש שיזמו 2 המדינות בסוריה מצליחה למרות כמה הפרות שלה. כמו כן דנו בוועידת השלום הקרובה בקזחסטן ב-23 לינואר.

*- אתמול בצע מפציץ אסטרטגי רוסי מדגם סוחוי 34 הפצצה על מטרת אלנוצרה באידליב שבצפון סוריה בעזרת טיל מונחה המכיל חומר נפץ חזק במיוחד . את תוצאות ההפצצה פרסמו ברשתות החברתיות בסוריה.

הרי היא לפניכם:

No automatic alt text available.

 

*- מצגת אינפוגרפיק: המערכה על רוטה המזרחית –  נמשכת כבר 210 יום,נהרגו בה כמעט 1400 חיילים סורים והושמדו במהלכה  63 טנקים  ועדין לא הוכרעה.

%image_alt%

 

*- עוד משחתת רוסית עושה דרכה במצרי הבוספורוס לכיוון טרטוס שבסוריה .

אז מי אמר שרוסיה מפחיתה את כוחותיה בסוריה?

%image_alt%

%image_alt%

 

*- לפני יומיים חצתה ספינת משא רוסית את מיצרי הבוספורוס בדרכה לטרטוס שבסוריה . על הסיפון נראו 3 קונטיינרים  צבעוניים גדולים . ועכשיו כולם שואלים מה בדיוק יש בהם ?  למה אף אחד לא שואל מה יש בסיפונים התחתונים שלא רואים ?

%image_alt%

כתיבת תגובה