האיחוד האירופי מהלך אימים על ישראל ברקע כוונות הסיפוח. דעה.

ושוב פונים מדינות באירופה, אותן אלו שהצטיינו בהשמדת יהודים במלחמת העולם השנייה, ומהלכים אימים על מדינת ישראל להוקיע אותה ולהוציאה ממשפחות העמים אם תממש את כוונתה לספח שטחים ביהודה ושומרון שהיו מאז ומעולם שטח ישראלי, ובטח לא של התושבים הערבים שהגיעו לפני שנים לא רבות כפליטי עבודה לאזור.

ושוב העם בישראל נושא מבטיו להנהגתו לראות אם הם מבינים את גודל השעה , שעה דומה שעמדה בפני המנהיג הראשון של ישראל לאחר הצהרת עצמאותה, דוד בן גוריון , שלא נרתע מאיומי אומות העולם להחרים את ישראל ולא לעזור לה אם יעוטו עליה כל מרצחי העולם הערבי שיסתערו על מנת להשמידה .

המנהיגים הישראלים של אז ידעו היטב מה יהיה המחיר שהישוב היהודי בארץ ישראל יצטרך לשלם  אם תפרוץ מלחמה כוללת עם מדינות ערב , שאכן פרצה , והיישוב שילם באחוז אחד מאוכלוסייתו שנפלו בהגנת המולדת הצעירה.

המנהיגים של היום ,שהרושם בקרב התושבים הוא שהם עושים יותר לביתם מאשר לעמם , יכולים להיות בדבר אחד בטוחים, כל העם מוכן לשלם את המחיר ולממש את זכויותיו ההיסטוריות בצל הסכמה אמריקאית נדירה שכנראה לא תשוב יותר .

ההיסטוריה,כידוע, לא נותנת יותר מדיי הזדמנויות על מנת להתעלות מעל ! או שאתה נרשם באותיות של זהב בהיסטוריה של העם שלך או שאתה מסיים אותו בפח האשפה של ההיסטוריה היהודית כאחד שלא רק שלא תפס את השור ב-2 קרניו אלא הפריע לאחרים לעשות זאת .

מאז תחילת השנה התבטאו בכירי האיחוד נגד רעיון הסיפוח החד צדדי של ישראל ובראשם עומד שר החוץ של האיחוד האירופי, ואישיות אנטי ישראלית לכשעצמה, שלא מפסיק להלך אימים על ישראל.

גם שרי החוץ של הליגה הערבית הגדירו את ניסיון הסיפוח הישראלי כ-"פשע מלחמה " .

נושא זה גם יעלה בביקורו של שר החוץ האמריקאי – פומפאו מחר בישראל ויש להעריך כי ישראל תנסה לתאם עם ארה"ב צעדי בלימה נגד הצעדים האירופים המתוכננים .

לא אלמן ישראל ומדינות אירופה כבר לא יכולות לנסות ולסייע בהשמדת יהודים סתם כי זה שווה להם אינטרסים כלכליים .

ישראל יכולה לנקוט בצעדים ולצלוח את האיומים האירופים גם אם זה יעלה לה ברווחתה.

מלחמת השחרור הצליחה לנו ! נקווה שבעזרת מנהיגים נחושים נצלח גם את הימים הללו !!

אל תתנו להזדמנות שהיסטוריה העניקה לנו,באופן נדיר, לחמוק!

עלה נעלה ונצליח!

Israel Europe Stock Photos, Images & Photography | Shutterstock

 

כתיבת תגובה