מבזקי חדשות ליום 1.5.2020 . מתעדכן

*- ראש הלשכה לביטחון לאומי של טאיוואן- "מנהיג צפון קוראה חולה מצבו מוגדר אנוש ".

*- רבני חב"ד בפסק הלכה- הורים שיכולים לא לשלוח את ילדיהם לבתי הספר- מוטב שיעשו כן.

*- לראשונה , הצבא הסורי מתח ביקורת קשה על מערכות הרדאר הרוסיות המשמשות את מערך ההגנה האווירי במדינה, בניהם ה S-300 ומערכת ההגנה האווירית Pantsir-S, ואמרו כי הן חסרות תועלת לחלוטין ואינן מסוגלות להדוף את טילי השיוט הישראליים.

*- האם עוד אכזבה לאיראנים בעיראק ?
התנאים להרכבת הממשלה וחלוקת התיקים. השרים של אל-קזמי כללה כמה תיקים, שהחשובים שבהם הם, הגבלת הנשק למוסדות ממשלתיים וצבאיים, ואי השימוש באדמה העירקית, לפיגוע באחת מהמדינות השכנות. האם הוא יצליח בכך?

*- אתמול עזב "אמיר עלי חאג'י זאדה " – מפקד כוחות האוויר והחלל של משמרות המהפכה האיראנים את העיר אלבוכמאל שבמזרח סוריה לאחר ביקור בן יומיים במחוז דיר א-זור ,שם נפגש עם מפקדי המיליציות השיעיות הנאמנות לאיראן והפרוסות באזור העיר אלבוכמאל . מאוחר יותר הוא עזב גם את סוריה דרך מעב הגבול ר אלקאים לעיראק . אמיר עלי הינו מבוקש על ידי הכוחות האמריקאים ברחבי העולם.

תמונה

*- מועצת האו"ם לזכויות אדם החוקרת בנושא הסורי קוראת למדינות,אירגונים ויחידים לספרק לה חומר בתחום המנדט שלה. או במילים אחרות לדווח על הפרות שנעשו במקומות מגוריהם . מרשם בטוח לקץ מהיר.

תמונה

*- כוחות צבא טורקיים ורוסים מסיירים במשותף על כביש אם- המרכזי בצפון סוריה.

*- החיזבאללה משתמש במשטר הסורי כדי להבריח סמים למדינות העולם.

*- החיזבאללה שולח תגבורות לעיר טריפולי בלבנון כדי לסייע לצבא לדכא את המפגינים . הסונים בלבנון פנו לטורקיה לסייע להם נגד התוקפנות של השיעים במדינה . גם לבנון תהפוך לזירת האבקות בין הסונים לשיעים .

*- טראמפ טוען שיש הוכחה כי וירוס הקורונה יוצר במעבדות וירולוגיות בסין .

תמונה

*- טראמפ : או שסין איבדה את השליטה על נגיף הקורונה או שהיא בכוונה נתנה לו להתפשט בעולם .

תמונה

*- 2 קצינים ו-8 חיילים של צבא מצרים נהרגו כשרכבם על מטען צד בצפון סיני .

 

כתיבת תגובה