משבר הקורונה ברוסיה מנוצל ע"י גורמי פשע לעליה פיקטיבית לישראל

המשבר הכלכלי ברוסיה, עקב הסנקציות האמריקאיות הקשות בשנה האחרונה, אמור עוד להחמיר הרבה יותר בעתיד הקרוב עם התמוטטות מחיר הנפט בעולם עקב ירידה חדה בצריכתו בעקבות פרוץ מגפת הקורונה שהתפשטה בעולם.

למרות שמידע המגיע מרוסיה מנוטר ומבוקר , ומספרים אמתיים לא מגיעים משם , גורמים מעריכים כי שיא המגפה עדיין לא היכה ברוסיה והוא בדרכו לשם.תוצאות המגפה ישפיעו קשות גם על המצב הכלכלי במדינה שגם כך רוב תושבי המדינה שמחוץ לערים הגדולות חיים בעוני מרוד והשחיתות במדינה מכלה כל חלקה טובה.

תמונה

כל משבר ברוסיה,הן אנושי ,הן פוליטי והן כלכלי תמיד מנוצל ע"י גורמי פשע במדינה לתועלתם האישית.

מקור מידע יודע דבר ,המספק מידע שוטף מהקהילה היהודית בקווקז מדווח כי ברשתות החברתיות ברוסיה "רץ" הסיפור החם הבא:

לאור המצב עקב משבר הקורונה, ישנם גורמים שמנצלים את המצב לטובת עליה פיקטיבית לארץ ישראל.
אזרחים רוסים(הלא יהודים) מצאו פרצה שדרכה הם יוכלו לעלות לישראל כיהודים קווקזים. נכון לעכשיו, אופן טיפול במשבר הקורונה בצפון קווקז על ידי הראשויות המקומיות יצאה מגדר שליטה וכאוס גדול פקד על אזור כולו.

בעקבות זה, גורמים אינטרסנטיים עברייניים ברוסיה מנצלים את הפניקה ואי הוודאות ומציעים תמורת תשלום לעלות לארץ ישראל לכל מי שמעוניין בכך.

דיווח זה בהחלט ראוי לתשומת לב שלטונות ישראל לתופעה.

איש העסקים "הרוסי קווקזי" – ברוך ליוייב, מתריע על מצב הקורונה ברוסיה ובאזרבג'אן. לאחרונה, קיבל ברוך ליוייב עדויות המשקפות תמונת מצב מאוד עגומה ובעייתית, בכל מה שקשור לקרונה ברוסיה וחבל הקווקז. לדברי ליוייב, מדינת ישראל צריכה להיות מעורבת יותר, במצבם הרפואי של הקהילות היהודיות שם, מה שלא נעשה כעת.

כתיבת תגובה