גנרל אמריקאי חושף:מערך טילי החיזבאללה = נשק השמדה המוני וחייבים לפרקו

נראה כי המפלצת שהתרוממה מול גבול הצפון של מדינת ישראל , והיא לא חוסלה בטרם יהיה הדבר בלתי אפשרי,הולכת ולובשת צורה ומשמעות.

מעולם לא נשמעו באוזני אזרחי ישראל תחזית כה קודרת באשר למערך הטילים שהציבו האיראנים ,בעזרת ארגון החיזבאללה לכל אורכה ורוחבה של לבנון והיא מכוונת לכל סנטימטר מרובע של מדינת ישראל.

ממשלת ישראל לדורותיה ראתה לעצמה צורך להמעיט בערכו של מערך הטילים האיראני הנמצא על סף דלתה ואף דאגה לציירו בצבעים מרגיעים באוזני תושביה.

עכשיו מגיע קצין אמריקאי בכיר מאוד,בדימוס, ומציב את הראי ישר לפנים , והוא מתריע בטרם יהיה מאוחר מדיי.

והוא לא בוחל במילים קשות כמו "מערך הטילים של החיזבאללה הוא לא פחות מאשר נשק להשמדה המונית" או "מערך הטילים של החיזבאללה מבטיח כי המלחמה הבאה היא בלתי נמנעת".

מציע לכולם לקרוא את דברי המצביא האמריקאי הוותיק. אין אפשרות להתעלם מדבריו בטרם יהיה מאוחר ומכאיב מדיי.

"לארגון חיזבללה יכולות מבצעיות לכסות את מרבית ארץ ישראל ולפגוע במדויק בתשתיות ויעדים אסטרטגים של צה"ל" – כך טוען ריצ'רד פ. נטונסקי (Richard F. Natonski) –  לוטננט גנרל (רב אלוף) אמריקאי בדימוס יוצא חיל הנחתים של ארצות הברית אשר שימש כמפקד פיקוד כוחות חיל הנחתים וכמפקד דיוויזיית הנחתים הראשונה.

הגנרל האמריקאי הוסיף ואמר :

" למלחמת לבנון השנייה היו השפעות הרסניות משני צידי המתרס לקו הכחול. בלבנון נהרסו כליל למעלה מ -10,000 בתים, בנוסף ל 22,500 בתים אחרים שיצאו מכלל שימוש למגורים . בצד הישראלי, 901 רקטות חיזבאללה פגעו במעל 9,000 בתים ובבנייני דירות שהסבו הרס ונזק רב.

כיום יש לחיזבאללה מעל 150,000 טילים חלקם מדוייקים, המוטמנים עמוק בתשתית האזרחית של לבנון. לפיכך, אם אכן תתרחש מלחמה, הסכסוך הבא יהיה פי כמה, בסדרי גודל, הרסני יותר מקודמו ,לאין שעור.

לפיכך, חובה להכיר ולהודות בכך שהטילים ,לרבות הטילים המדוייקים של החיזבאללה, דומים ,לא פחות ,לכלי נשק להשמדה המונית. המשך קיומם מהווה איום ישיר על כל אזרח לבנוני וישראלי.

הגיע הזמן שהם יוסרו לפני שחסן נסראללה או חמינאי יוכלו להשתמש בהם ולמנוע מלחמה הרסנית שאף צד לא היה מעוניין להיכנס אליה.

המשך התעקשותם של החיזבאללה ואיראן בנוכחותם של הטילים מבטיחה יותר מתמיד כי מלחמה עתידית היא כבר בלתי נמנעת.

דיאב ,מנהיגה החדש של לבנון , צריך רק לפרק את ארסנל טילי החיזבאללה.השגשוג הכלכלי העתידי של לבנון תלוי באופן מהותי, בהכרח ,בהסרה מיידית ושיטתית של ארסנל הטילים והרקטות של החיזבאללה, בטרם יהיה מאוחר".

האם הגנרל האמריקאי חידש משהו ? לא בטחו כלל! הוא רק סידר את המילים בתוך המשפטים כך שיאירו באור עז את המצב הנוכחי עם הדגשה כי אסור להתמהמה עוד בטרם אסון גדול!

DVIDS - Video - Gen. Natonski Interview

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב

כתיבת תגובה