מבזקי חדשות ליום 25.4.2020 . מתעדכן

*- לראשונה בעולם נשפט אחד מפושעי משטר אסד בגרמניה.

הפושע הסורי – אנואר רסלאן מואשם בפשעים נגד האנושות, 58 תקיפה ואונס מיני, רצח ע"י הוצאתם להורג של אסירים, וזאת כחלק מעבודתו כראש מחלקת החקירות 251 של אגף המודיעין בדמשק. כמו כן  פיקח על עינויים של לפחות 4,000 איש כקצין בכלא בדמשק בין השנים 2011 ל -2012.

תמונה

תמונה

*- קניונים בדובאי יפתחו מהיום בחצות (יום שישי), 26 באפריל – יומו הראשון של הרמדאן.

אנשים מעל גיל 60 וילדים בגילאי שלוש עד 12 לא יורשו להיכנס לקניונים כאמצעי זהירות בכדי להגן על האנשים הנמצאים ברמת סיכון גבוה ,העלולים להידבק בנגיף.

דובאי היא העיר המאוכלסת ביותר באיחוד האמירויות הערביות וכן הבירה של אמירות דובאי. העיר, ששוכנת על חופו הדרום-מזרחי של המפרץ הפרסי, היא מרכז כלכלי ותחבורתי בינלאומי.(כ-3.5 מליון תושבים).

*- מפקד כוחות האוויר האיראניים אמיר עלי ח'אג'יזאדה: אם ארצות הברית היו מגיבים על התקיפה בבסיס עין אל-אסד איראן הייתה תוקפת 400 יעדים של ארה"ב ציפינו שהאמריקאים יגיבו תוך 30 דקות לאחר ההתקפה אבל הם לא הגיבו למתקפה שלנו.

*- מפקד בכיר ממשמרות המהפכה של איראן מזהיר היום (חמישי) את ארה"ב מפני "תגובה מכרעת" לאחר שהנשיא דונלד טראמפ אמר כי הוא הורה לחיל הים האמריקני "להשמיד סירות איראניות שמטרידות ספינות אמריקאיות במפרץ.

"אנו מצהירים בפני האמריקנים כי אנו נחושים ורציניים לחלוטין וכי כל הפעולות ייענו בתגובה מכרעת שתהיה יעילה ומהירה", כך מאיים האלוף חוסין סלאמי בשידור בטלוויזיה הממלכתית של איראן.

"הורנו גם ליחידות הימיות שלנו לתקוף ספינות וכוחות אמריקאיים אם רק ינסו לסכן את ביטחונם של אניות או סירות המלחמה שלנו."

*- ארה"ב בבדיקות סופיות לגרסה המשודרגת של מסוק הבלק-הוק. גורם בצבא האמריקאי הגדיר את השדרוג כ-"שינויים ושיפורים ענקיים".

*- לפני ואחרי : צעיר סורי צילם עצמו לפני שנכנס לכלא הצבאי בסיידניה וגם צילם לאחר ששוחרר שנתיים מאוחר יותר .

לתשומת לב האסירים הפלשתינים בישראל .

תמונה

*- משמרות המהפכה האיראנים שחררו סרטון וידאו חדש וברור על שיגור הלוויין הצבאי שלהם לפני יומיים.

*- הצילום שהופיע על הטיל שהכניס את הלוויין למסלולו מעל פני כדור הארץ . בתמונה נראים ישראל וסעודיה וגם מקומו של המחוסל-סולימני לא נפקד.

תמונה

*- חייל איראני בכוחות משמר הגבול ליד גבול טורקיה נתפס ע"י אנשי המיליציות הכורדיות וראשו נערף . שכונה אלימה כבר אמרנו ?

תמונה

*- מפת אזורי הפעילות של כוחות דאעש במדבר הסורי שבמזרח המדינה:

תמונה

*- כ-45 אחוז מכלל החוות לגידול מזון בסוריה הפסיקו לפעול בגלל עלויות הפעלה גבוהות מדיי, כולל מחירי המזון להאבסת בהמות – כך מוסר משרד החקלאות הסורי.

*- אור השמש קוטל את נגיף הקורונה במהירות,כך גילו מדענים מארה"ב.

וויליאם בריאן, יועץ המדע והטכנולוגיה של מזכיר משרד החוץ לביטחון פנים, אמר לכתבים בבית הלבן כי מדעני הממשלה גילו ומצאו כי קרניים אולטרה סגולות משפיעות רבות על הנגיף,השמש עשויה להקל על התפשטותו במהלך הקיץ.

"מסקנה הבולטת ביותר שלנו עד כה היא,כי ההשפעה החזקה שיש לכאורה לאור השמש תורמת לחיסול הנגיף, הן על הימצאותו על המשטחים והן באוויר."

*- בריטניה: תוכנית הטילים הבליסטיים של איראן מערערת את הביטחון ומאיימת על היציבות באזור אנו מודאגים מכך שאיראן משתמשת בטיל בליסטי כדי לשגר את הלוויין שלה.

*- נמצאה האבדה?

מקור בכיר במודיעין האמרקאי טוען, קים ג'ונג און החליט להכנס לבידוד באתר נופש בוונסאן לאחר שאנשים אשר שהו במחיצתו וקרובים אליו נמצאו כנגועים בקורונה. על פי הדיווחים, מנהיג צפון קוריאה עזב את הבירה פיונגיאנג ופנה אל ווונסאן, אתר נופש בחוף הים המזרחי של המדינה, לאחר שאנשים במעגל הקרוב אליו, חלו במחלת הקורונה.

 

כתיבת תגובה