המצפה הסורי:הכוחות האיראנים והמיליציות שינו מיקומי מפקדות במזרח סוריה

מקורות מהימנים מסרו למצפה הסורי לזכויות אדם היושב בלונדון כי כוחות איראניים ומיליציות הנתמכות ע"י איראן פינו חלק ממפקדותיהם בעיר אל-מייאדין – Al-Mayadin בפרברים המזרחיים של מחוז  דיר א-זור שבמזרח סוריה, והעבירו אותן למבואות העיר.

 

Military Situation In Syria On April 21, 2020 (Map Update)

האיראנים פינו את בניין מחלקת הכספים וכמה מבנים מסביב שצולמו על ידי מיליציות של חיזבאללה העיראקית וצווינו כמבנים המשמים כמפקדות שלהם . המסגד של זיי אל-נורין – Ze Al-Nourin  ובתים אחרים מסביב – המשמשים כמפקדת המיליציה המגובית ע"י איראן "אל-היידריון" – “Al-Haydariyoun” פונה אף הוא.

מקורות  אמינים של המצפה הסורי לזכויות אדם – SOHR אומרו כי המפקדה הועברה לבניינים שהוקמו על ידי המיליציות האיראניות באזור אל-מזאר – Al-Mazare, המרוחקת כשמונה ק"מ מהעיר אל-מיאדין.

המיליציות האיראניות פרשו כמויות גדולות של אמצעי לחימה כבדים באזור אל-מזאר, כולל תותחים, חלקי תותחים  ומשגרי טילים. לפיכך, באזור אל-מזאר יש כיום ריכוזים גדולים של כוחות איראניים ומיליציות שיעיות  הנאמנות לה.

Iranian forces move headquarters of Iraqi Hezbollah and Al ...

אפשר ומיקומי הכוחות האיראנים החדשים קשור עם תקיפת שיירה של מיליציה איראנית מהאוויר באזור אלבוכמאל ומציאות של משגרי טילים איראנים באזור.

 

כתיבת תגובה