חתן הנובל הצרפתי: "הנגיף הונדס במעבדה, ואני יודע כיצד לעצור אותו"

חתן הנובל הצרפתי שגילה את ה-HIV מטיל פצצה: "הנגיף הונדס במעבדה, ואני יודע כיצד לעצור אותו"

"האמת בסוף חייבת לצאת, ממשלת סין חייבת לעשות את הדבר הנכון ולקחת אחריות, האנשים המסתירים מאיתנו את האמת הם אנשי הקונספירציה האמיתית", כך אומר היום הדוקטור לוק מונטנר ומוסיף, "הם היו זקוקים לכלים מולוקלוריים להחדיר HIV בנגיף, מה שאומר שהדבר ניתן היה להיעשות רק במעבדה"

ככל שכלי התקשורת הממסדיים כ-CNN, מתחילים להודות כי מקור ה-COIVD 19 הוא במעבדה הממוקמת בווהאן כפי שחשפנו כבר לפני למעלה משבוע , נראה כי עתה גם המדענים החשובים בעולם נאלצים להכיר (בניגוד לנראטיב אותו מבקשים לטפח בכלי תקשורת אחרים) בתפיסה כי לא רק שמקור נגיף ה-COIVD 19 עצמו במעבדה, אלא כי מדובר בנגיף שנוצר והונדס באופן ביומולקולרי על ידי התערבות אנושית ישירה.

 

לוק מונטנר (פראנס 24)

ד"ר לוק מונטנר, אשר גילה את נגיף ה-HIV בשנת 1983 (שנתיים לאחר שפרצה המגיפה), טוען בראיון שנערך בשפה הצרפתית לקלוד למונן, כי הנגיף הוא תוצר של מניפולציה אנושית.

מונטנר שזכה בפרס הנובל לרפואה בשנת 2008 על גילוי ה-HIV שעד אז לא הייתה אפשרות לבודדו, טוען כי הנגיף שוחרר בטעות מהמעבדה וכי הוא מרכיב ומכיל בתוכו חלקים מנגיף ה-HIV המקורי.

"המדענים בסין החדירו לרצף הגנטי של נגיף ה-SARS וקטור של נגיף ה-HIV, במטרה לפתח חיסון למגיפת האיידס", טוען המדען בעל השם העולמי. שממשיך ומתאר את עבודתו על נגיף הקורונה – "עם עמיתי הביו-מתמטיקאי ז'אן קלוד פרז ניתחנו בזהירות את גנום ה-RNA של הנגיף, גם מדענים הודיים שניסו לפרסם מחקר המראה כי בגנום הקורונה ישנם רצפים של HIV, עשו זאת, אך הם נאלצו למשוך את מחקרם כי הלחץ מהמיינסטרים היה חזק מדי".

לגבי האנשים במעבדה הווירולוגית בסין אומר מונטנר – "הם היו זקוקים לכלים מולוקלוריים כדי להחדיר HIV לנגיף ה-SARS המקורי, מה שאומר שהדבר ניתן היה להיעשות רק בסביבת מעבדה".

אך כאן טמונה בדיוק הסיבה לאופטימיות רבה, שכן לדעת מונטנר דווקא בגלל שמדובר במניפולציה מולקולרית "לא טבעית", הרי שהנגיף חלש מכפי שנדמה לנו, ולכן בעקבות השינויים הבלתי טבעיים שעבר, הוא יתקשה לשרוד זמן רב.

 

(אילוסטרציה)

כמו כן סובר המדען כי באמצעות תהליך של הִתְאַבְּכוּת שהיא תופעה פיזיקלית המתרחשת כאשר גלים משני מקורות או יותר נפגשים במרחב, ניתן יהיה לחסל את הרצף של הנגיף ולעצור את ההתפשטות.

"אנשי הקונספירציה הם במחנה אשר מסתיר את האמת, אני מקווה כי הסינים יודו במה שהתרחש במעבדתם, ובכך יעשו את הדבר הנכון".

קרדיט : יאיר קליינבאום – HEBREW NEWS

כתיבת תגובה