מבזקי חדשות ליום 19-4-20 . מתעדכן

*- אנתוני ג'יי טאטה – תא"ל בצבא ארהב בדימוס האלוף אנתוני ג'יי טטה,לשעבר, סגן מפקד הכללי על כוחות ארה"ב באפגניסטן.

" ארה'ב צריכה להגיב לפעולה המכוונת של הממשלה הסינית אודות העברת מידע שגוי על נגיף הקורונה כאילו הטילה פצצה גרעינית בטעות בה נהרגו 150,000 איש" – כך אמר תא"ל צבא ארה"ב בדימוס. הגנרל אנתוני טטה, אתמול (שבת)..

*- ארה"ב במירוץ להצטייד במכשירי דיאליזה – אי ספיקת כליות פוגעת ב 20% מחולי הקורונה בטיפול נמרץ

בבתי חולים בעיר ניו יורק הולכים ואוזלים מכשירי הדיאליזה ואלפי חולי קורונה מפתחים אי ספיקת כליות, התפתחות בלתי צפויה שעלולה להקדים את מצוקת האספקה ​​הקריטית הבאה בפריסה ארצית.

בערך 20 אחוז מהחולים הנמצאים בטיפול נמרץ ברחבי העיר זקוקים לטיפול בכליות, לעיתים קרובות במשך שבועות, התפתחות שרבים לא ראו שתגיע. FEMA קיימה היום (שני) שיחה עם ה- FDA ו- CMS כדי לדון באפשרות להוציא הרשאות לשימוש חירום לייבוא מכשירי דיאליזה נוספים, כך עולה ממסמך שהושג על ידי POLITICO. (קרדיט:א.מ )

*- שתי רקטות קטיושה "נחתו בסמוך לאזור בו נמצאת חברה הסינית באזור נהרואן שבעיראק, ללא נזקים משמעותיים. לא ידוע מי ירה ולמה ירה לכיוון הזה.
*- 2 מטוסים איראנים בדרכם לדמשק. אפשר וזה בגלל ביקורו של שר החוץ – זריף מחרתים בדמשק.

*- חיזבאללה בכוננות ומוכן לחלוטין למלחמה כוללת עם ישראל: גורם בכיר.

*- מקורות רוסיים: משהו לא נורמלי קורה במרחב האווירי של לבנון – יש הרבה מטוסי מלחמה ישראלים באופן יוצא דופן. יתר על כן, ריכוז זה אינו כמו הכנת תקיפה נגד סוריה, וגם לא הפעולות המסורתיות להרתעת חיזבאללה והלבנונים.

מקורות לבנונים: הסיבה קשורה לכך שישראל מתקשה באיסוף מודיעין בגלל האיסור של שהיה במקומות ציבוריים.

*- אסטרטגיית היציאה של סוריה: מאפשרים לפתוח מחדש את כל עיסוקי "המסחר" והשירותים על פי תוכנית המחלקת את ימי השבוע בין עיסוקים אלה בשיעור של יום או יומיים, לפי כל מקצוע, תקופת העבודה נקבעה משמונה בבוקר ועד שלוש אחר הצהריים, כולל מקצוע הגילוח ומספרות של גברים ונשים שנפתח מיום ראשון עד חמישי של כל שבוע לפי תנאים ובקרות מיוחדים.

*-ספינת מלחמה של צי ארה"ב – (USSS Invincible (T-AGM-24) "סטאלווארט" נפרסה בנמל אל-פוג'יירהשבמפרץ עומאן בפתח המפרץ הפרסי.הספינה מצוידת במכשיר רדאר של גריי סטאר הפועל ב- X-Band S-Band ותפקידה העיקרי הוא לאסוף מידע על שיגור טילים בליסטיים מסוגים שונים ומצוידת ברדארים למעקב טילים בליסטיים. טווח הרדאר הזה הוא 2000 ק"מ.

*- התחנה הסינית האוטו-פלנטרית הסינית לחקר הירח והחלל החיצון, צ'אנג'ה -4, וה- Rover הירח יוטו -2, חזרו לעבודה על פני הצד האפל של הירח לאחר ששתי החלליות כבו כתוצאה מלילה קר מאוד בירח.

*- מיליציות פרו-אמריקאים גנבו ציוד וכלי נשק מבסיס צבאי אמריקני סמוך לבסיס א-טנאף והסגירו אותו לצבא סוריה.
החמושים בקבוצה הפרו-אמריקאית ג'יש מגאביר א-סורה החליטו לנטוש את שיתוף הפעולה עם צבא ארה"ב ועזבו את אזור א-טאנף מזרחית לסוריה, ולקחו איתם ציוד, נשק ותחמושת מהבסיס הצבאי האמריקני. כל השלל שנגנב העבירו מרצונם לצבא הסורי. מתברר כי מדובר בסוחרי סמים ששתפו פעולה עם החיזבאללה ונתפסו בקלקלתם .

*- חשש להדבקת קורונה בתחנת החלל הבינלאומית.

זאת לאחר שפקיד בכיר שהיה חלק מצוות ההכנה של החללית ששוגרה ב 9.4 נמצא חיובי בבדיקת קורונה. בנוסף הוא טס שלוש שעות ביחד עם ראש סוכנות החלל הרוסית והאחרון שבר את הריחוק החברתי ושהה בקרבת הקוסמונאוטים לפני השיגור.

*- באיראן מעריכים כי הקורונה יחזור בסתיו יחד עם וירוס השפעת וביחד ייצרו מכת פיק שלא נראה כבר הרבה שנים .

*- המצפה הסורי לזכויות אדם (SOHR) אישר כי כוחות איראניים וחיזבאללה הלבנוני ממשיכים בפעולות גיוס באופן סמוי בסוריה/

 

כתיבת תגובה