כיצד,לכל הרוחות ,הגיעו נגיפי הקורונה לנושאת המטוסים האמריקאית?

האם גם אתם תהיתם איך הגיע נגיף קורונה לנושאת המטוסים האמריקאית ? אז הנה התשובה!

האם קורונה, חודרת למקומות בהם בני אדם לא הגיעו מבחוץ, כמו ספינות בים?

ביום שבת הודיע חיל הים האמריקני, שמספר רלו שנדבקו בנגיפי הקורונה בקרב צוות של תאודור רוזוולט עלה ל -103, בסך הכל 550.

אך כיצד הגיע הנגיף לספינה, שהקברניט שלה, ברט קרוזר , פוטר לאחר שביקש, במכתב מצוקה, מהממונים עליו לטפל בנפגעי הקורונה שעל אנייתו, והמכתב הודלף לתקשורת. במכתב ביקש הקברניט לאפשר לו לעגון ולפנות את הנדבקים.
העיתון האמריקני "ניו יורק טיימס" אומר, כי המלחים של "תיאודור רוזוולט" נדבקו בנגיף, כאשר נושאת המטוסים המפורסמת עגנה בפורט דה נאנג, בוייטנאם, ב -5 במרץ, זהו הביקור השני הידוע, של נושאת המטוסים אמריקאית באותה מדינה, מאז תום מלחמת וייטנאם.

באותה העת דווח בווייטנאם על 16 מקרים של הידבקות בנגיף הקורונה, כולם בצפון המדינה, הרחק מדאנג. עם זאת קצין בכיר של חיל הים האמריקני באוקיאנוס השקט, האדמירל דייוויד דוידסון, הורה כי הביקור המתוכנן יעשה כמפגן של כוח צבאי באזור, במיוחד נגד בייג'ינג.
מכיוון שרציפי העגינה של נמל דה נאנג הווייטנאמי, הם קטנים מדי, אוניה בסדר גודל של נושאת המטוסים-רוזוולט, אינה יכולה לעגון, אז הספינה הוכרחה לעגון מחוץ לנמל, והצוות השתמש בסירות קטנות, כדי להגיע לחוף.

אנשי הצוות פרסמו תמונות במדיה החברתית, כשהם במלונות בעיר ההיא. אחד מפרסומי הצוות היה: "אני מרגיש בוייטנאם נהדר."

ביום הרביעי והאחרון בדאנג, לאחר שעשרות מלחים, בילו לילה אחד לפחות במלון, בו נדבקו שני בריטים בנגיף, המפקד של "רוזוולט" הורה לחלק מהצוות לחזור לספינה מחשש להדבקה, ואלה שנשארו במקום נכנסו לבידוד.

ה-"רוזוולט" חזרה לים, על פי "ניו יורק טיימס", והמלחים נותרו תחת השגחה רפואית. מכיוון ש-"קוביד 19" (נגיף הקורונה) נראה כמו פצצת זמן, לפחות 14 יום זקוקים התסמינים כדי להתחיל להופיע. במהלך 14 הימים ההם, טסו מטוסים מהספינה ומחוצה לה, והביאו אספקה מיפן והפיליפינים.

ואז ההודעה הבוטה הגיעה באמצעות רמקולים, בכל רחבי הספינה, עם שחר ב24- במרץ, כשהספינה הפליגה על פני האוקיאנוס השקט המערבי. ואז התחילה התפרצות של הקורנה.
המלחים ידעו שמשהו קרה. עד מהרה כולם ידעו כי שלושה מהמלחים שנבדקו, תוצאות הבדיקה שלהם נמצאו חיוביות לנגיף. ההתפרצות החלה בחטיבת הכורים הגרעיניים של הספינה, שם הצוות היה אחראי על ניהול ליבת הספינה – בכורים גרעיניים.

השלושה הועברו מהספינה לבית חולים ימי בגואם, אי במערב האוקיאנוס השקט, והנחשבת כחלק מאדמות ארה"ב הנמצאות בקבוצת איי מאריאנה, שיש לה בסיס ימי ואווירי חיוני עבור וושינגטון באוקיאנוס השקט.

יומיים לאחר מכן, ב -26 במרץ, רוזוולט עגנה בגואם, וצוות החל לבדוק את כל האנשים שהיו להם תסמינים ,מקרב 550 החשודים החל מהשבת.

רוזוולט נמנית כאחת מתוך ארבע נושאות מטוסים של חיל הים האמריקני, שנפגעו ממגיפת הקורונה, והם רונלד רייגן, קרל ווינסון, ונימץ.

Amazon.com: Navy Poster US Navy Poster Blue Angels Poster Aircraft ...

 

קרדיט:עמרם אלמליח מקבוצת נציב

כתיבת תגובה