מבזקי חדשות ליום 6-4-20 . מתעדכן

*- הקפטן של נושאת המטוסים רוזוולט שפוטר והורד ליבשה – קפטן בראט קרוייצר חלה בקורונה. היישר מבט למוות והמוות השפיל פניו.
מפקד אמתי. לא פוליטיקאי ולא מעגל פינות- ישר ולעניין. אנשים מהסוג המעולה.

*- החל ממחר-מצב חירום ביפן. על פי הערכות טוקיו הולכת להיות מוקדת המחלה עם הרבה מאות מתים מהמגפה.

*- נושאת מטוסים אמריקאית נכנסה למפרץ הפרסי מלווה בהרבה ספינות קרב.

*- דובר משרד החוץ האיראני – "דיפלומטים אמריקאים היו בעבר מעורבים באופן ישיר בניסיונות הפיכה,וטרור באיראן,וכעת מעתיקים את דפוס עבודתם לעיראק. שר החוץ האמריקני, שהוא לשעבר סוכן סי.איי.איי ומכונה גם שר השנאה, ואדוניו לקחו על עצמם נקיטת פעולות חדשות לגמרי שנקראות טרור רפואי ."

*- הותר לפרסום: מבצע משותף למשרד הביטחון, משרד החוץ, חברת 'אל על' וחברת 'כימיקלים לישראל' (כיל):

*- רכבת אווירית של 11 מטוסי חברת אל על תביא מסין לישראל מיליוני פריטים של ציוד רפואי חיוני- מסכות, חליפות מיגון, מכונות הנשמה ועוד.*

*- מנהל הרכש (מנה"ר) ויחידת השינוע הבינלאומי במשרד הביטחון הובילו את מבצע הרכש בסיוע חברת 'כיל' ונציגיה בסין. משרד החוץ ושגרירות ישראל בבייג'ינג סייעו במאמץ הרכש ובנוסף גייסו ציוד רב מתורמים.*

*- הצהרתו של מזכ״ל הג’יהאד האיסלאמי- על ישראל לבחור בין המקלטים לבין סיום המצור ושחרור אסירינו. מכיוון שהמוות קרוב בשל נגיף הקורונה אנו מודיעים כי לא נמות לבד ומנהיגי מדינת ישראל צריכים להבין כי המשך המצור על רצועת עזה והמשך האשליה שישראל חסינה לא תעבוד כלל. להתנגדות ברצועת עזה יש יוזמה תמיד להגן על העם הפלסטיני ולהילחם למען חיים הגונים לאנשינו ומשפחותינו.

*- בכיר איראני כינה את נגיף הקורונה- בדיחה סינית רעה.

*- סוכנות הדירוג הפיננסי מודיס- כלכלת טורקיה- הנפגעת הגדולה בעולם ממגפת הקורונה העולמית. לא פלא שארדואן חושש מהפיכה מבית.

*- פרופ' רוטשטיין טוען כי "נתוני משרד הבריאות אינם נכונים.יצרנו מפלצות אדומות".פרופ' גרוטו מציע לו ,שיפסיק לבלבל את המוח.

*- דיווח- קרבות בין כוחות צבא אסד והמיליציות האיראניות ליד העיר הכורדית חסכה בצפון מזרח סוריה. כנראה משהו כמו מלחמת כנופיות על השלל.

*- פינלנד פותחת מחדש את בתי הספר. מישהו שם כבר החליט על אסטרטגית חזרה לשגרה . גם שבדיה מחזירה למרות שרק אתמול הבטיח ראש ממשלתה ששיא האירוע עוד אמור להגיע ויהיו מאות מתים.

*- מפקד חטיבה 105 בדיויזית משמר הרפובליקה מת מפצעיו לאחר שנפצע מפגיעת טיל שירהנכטב'מ טורקי לעבר החפ'ק בו הוא ישב.
בתקיפות אז,על מפקדות סוריות רבות לאורך חזית הלחימה באידליב,נהרגו עוד כמה גנרלים וקצינים סורים רבים נפצעו חלקם קשה.

תמונה

*- איראן מתגברת בפעם הראשונה ובניגוד לכללי המשחק הידועים במצרי הורמוז מערכות טילי קאדר המסכנות את נתיבי התנועה הימית במצר, הקאדר הוא טיל שיוט נגד ספינות לטווח בינוני, אשר פותח ומיוצר באופן עצמאי באיראן בתעשיות משרד ההגנה האיראני. הטיל יכול לשמש נגד מטרות שונות כגון: סירות, אניות מלחמה ומטרות חוף ובעיקר להוות איום אל מול משחתות ונושאות מטוסים אמריקאיות השוהות בסמוך.

קאדר – ויקיפדיה

*- עלי מוחמד יונס – מפקד חיזבאללה בכיר שחוסל אתמול ברכבו. כעת מסתבר, כי מי שעומד מאחורי חיסולו הוא לא אחר מאשר….החיזבאללה. מקורבים לנסראללה אומרים היום כי יונס גוייס לאחרונה ע"י המוסד להיות משת"פ וכי העביר לארגון הישראלי מיקומי יחידות, שמות מפקדים, כתובות ועוד של החיזבאללה. קרדיט –  *301 העולם הערבי*

*-ארגון הטרור חמאס מודיע למודיעין המצרי כי סירובה של מדינת ישראל להכניס מכונות הנשמה, אספקה רפואית ואת התרופות הנדרשות לרצועת עזה להתמודדות נגיף הקורונה, פירושו סוף הרגיעה עם ישראל.

*- המנהל לאכיפת סמים בסוריה דיווח על תפיסת משלוח סמים של 750 ק"ג בדמשק. על פי ההצהרה המטען נשלח מלבנון לירדן ואז, ככל הנראה, למדינות המפרץ. ראוי לציין שלמרות הסגירה הרשמית של גבול סוריה-לבנון עקב זיהום בנגיף הקורונה, האיסור אינו חל על תעבורת משא. לפיכך, הברחת הסמים דרך סוריה נמשכת אפילו בימי המגיפה.

*- ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון נלקח לבית חולים, עשרה ימים לאחר שהוכרז כמי שיש לו קורונה
ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, הועבר לבית החולים ביום ראשון בערב, עקב המשך סבלו מתסמינים של זיהום בנגיף קורונה שבו נדבק לפני כעשרה ימים.דיווח לא מאומת: בוריס ג'ונסון יחובר למכונת הנשמה.

*- מספר פיצוצים נשמעו סמוך לשדות התעופה של חמדאן ואלבוקמל. הסיבה אינה ידועה כרגע.

*- מקור איראני: ההפצצה בוצעה על ידי שני מטוסי קרב F35 ישראלים שנכנסו לסוריה משמי לבנון.

*- כך צוללת מפזרת כיום מוקשים ימיים  .

תמונה

 

כתיבת תגובה