מבזקי חדשות ליום 4-4-20 . מתעדכן

*- אתר חדשות הכוויתי אל-ג'רידה : " ארה"ב חותרת להפיכה צבאית בעיראק. "

*- הויטרינרים הסינים אספו דגימות דם ממאה חתולי רחוב בוו-האן, ומצאו שכ-15% מהם נדבקו בנגיף הקורונה.

מחלת הקורונה בחתולים היא מחלה עוד מהתקופות הקדומות . כשמגיע חתול לקליניקה ואחרי בדיקות מתברר שהוא חולה בקורונה – הוא מקבל פרוטוקול טיפול ידוע ומוכר עד שהתסמינים נעלמים . אך החתול נשאר עם וירוס הקורונה עד יום מותו. הידיעה המקורית מבוססת על רצון להפחיד. ידע אין שם .

*-סוריה מבודדת לחלוטין את אזור סיידה זיינב בדמשק, לאחר שנציג ארגון הבריאות העולמי בסוריה רמז על התפרצות מגפת הקורונה במקדש סיידה זיינב וקבר הקדוש של סיידה רוקאיה בדמשק נאסר על מבקרים איראנים, עיראקים ולבנונים להגיע למקום. האיראנים כמפיצי מחלות עולמיים.

*- ד.ע: אישור כי כמה מקציני חיל האוויר של רוסיה בבסיס חמימיים נדבקו ב- קורונה. יש לציין כי מקורות רוסיים הכחישו עד עתה דיווחים על הדבקות בנגיף בחמימיי\ם וטרטוס.

*- זוכרים דיווח שחייל רוסי אמר בראיון בטלויזיה של סן פטרסבורג כי עשרות חיילים רוסים נפגעו בקורונה בבסיסים בסוריה?
אז דיווח סורי טוען כי מדובר בלפחות 114 רוסים מתים. רוסיה פחדה להטיס אותם הביתה מחשש להתפשטות המגפה לכן הגופות נשרפו ורק אחר כך נקברו. הוראה מגבוה. לפחות מישהו ברוסיה מתנהל נכון.

*- רוסיה מכחישה דיווח של העיתון לה-סטמפה שהציוד ששלחה לאיטליה- 80 אחוז ממנו אין בו תועלת. במילים מכובסות 'הכל אחיזת עיניים ובזבוז זמן'. למדו מהסינים.

*-  הפנטגון פיטר את מפקד נושאת המטוסים תאודור רוזוולט לאחר ששחרר מידע על מספר החיילים הנגועים בנגיף הקורונה בקרב צוות האניה.

נושאת המטוסים רוזבלט יורדת מהסד"כ המבצעי של ארה"ב ויוצאת על פי פקודה של משרד ההגנה האמריקאי – הפנטגון מהמזרח התיכון .

*- העיר מכה בסעודיה נכנסת לעוצר מלא עד הודעה חדשה. משמע- סעודיה עוצרת את כל העליות רגל אליה.

*- כדי שתבינו איך מעריכים בארה'ב את המחלה- מדינת וואשינגטון העריכה את הסגר וסגירת מוסדותיה וכל בתי העסק בה עד 4 למאי.
כלומר- אין שום ניצוץ של תקוה בחודש הקרוב. ממשיכים להתבצר!!!!

*- ראש המיליציה המגובה על ידי IRGC אסיב אהל אל-חאק, קיי אל-חז'אלי אומר: שעת האפס לפתיחת פעולת הנקמה, על הריגת סולימאני ואבו מהדי אל-מוהנדס קרובה.

*- עוזר מפקד משמרות המהפכה של איראן # מוחמד_רדה_קאדי: הישות הציונית תקרוס תוך עשר שנים במקסימום, ושליטת ארצות הברית על העולם תסתיים. בכירי משמרות המהפכה מתחרים ביניהם בהצהרות מתלהמות שהם לבד לא מאמינים להם. אלא שהם רוצים למצוא חן בעיני חמינאי שהם חושבים שהוא קצת טיפש שלא מבין כלום . רק הקידום בראש שלהם וכמה שיותר לגנוב.

*- מחוז חנאן בסין הוכנס לסגר מחדש ו-600 אלף מתושביו קיבלו הוראה לא לצאת מהבתים לאחר שהמגפה התפרצה שוב ..

*- פרופ' יהודה כרמלי, מנהל המרכז הארצי למניעת זיהומים במוסדות רפואיים במשרד הבריאות-

"אף אחד לא יודע את מספר החולים המדויק של מתים ממחלות זיהומיות באף מדינה בעולם. זה נובע מכמה סיבות: ראשית, אף אחד לא מסוגל לזהות את כל הזיהומים הקיימים בבתי החולים. שנית, אין סיווג של זיהומים כסיבת מוות. לדוגמא, אם חולה נכנס עם סרטן ונפטר בתוך בית החולים מזיהום, בתעודת הפטירה יהיה כתוב כי סיבת המוות שלו היא סרטן ולא זיהום".

*- מחמוד אל-מראווי שופט השריעה בדמשק מבטל את הפתווה שקבעה שריפת אדם חולה קורונה, לאחר שנדבק בנגיף.

 

כתיבת תגובה