משמרות המהפכה האיראנים בלחץ בעקבות ההערכות כי ארה"ב תתקוף בקרוב

משמרות המהפכה האיראניים אישרו באוזני רשת החדשות האיראנית – פארס כי הטעות הקלה ביותר שיעשו אויבים, נגד הרפובליקה האסלאמית, תביא בעקבותיה תגובה מכריעה והרסנית, בה הם לארק שלא יוכלו להגיב, אלא לא תהיה להם אפילו את ההזדמנות להביע את צערם.
בהצהרה שפורסמה ביום שלישי לציון יום השנה לציון הקמת הרפובליקה האסלאמית ב -1 באפריל 1979, אישרו משמרות המהפכה האיראנים כי הטעות הקלה ביותר שיעשו אויבינו רעים וההרפתקנים בכל מקום נגד הרפובליקה האסלאמית של איראן תהיה הטעות האחרונה שלהם, והוסיפו: התגובות ההרסניות שלהם יהיו מפתיעים בעצמתם  ואפילו לא יינתן להם ההזדמנות להביע את צערם.
ההצהרה הדגישה כי 41 שנים חלפו מאז ניצחון המהפכה והקמת הרפובליקה האסלאמית של איראן באמצעות רצון העם האיראני במשאל העם הכללי שהתקיים ב- 1 באפריל 1979, למרות כל העלילות והתכניות הרעות והזדוניות של מערכת ההגמוניה והיהירות העולמית להטיל עליה מגבלות ולערער אותה, משטר הרפובליקה האסלאמית והעם האיראני הגאה מתקדם בדרך אינטגרטיבית וחיונית יותר בארבעת העשורים האחרונים והיא ממשיכה בהתפתחותם לעבר התרבות האיסלאמית החדשה, כך שרוחו, מחשבתו ושיח הנס הגדול הזה הפכו את השפעתה של איראן האסלאמית, המגיעה עד אזור  מערב אסיה, לסיוט של שליטי אמריקה והישות הציונית ובעלות בריתם.
משמרות המהפכה ציינו כי המהפכה האיסלאמית והרפובליקה האיסלאמית של איראן הינן עובדות חיות, מעוררות השראה עם שיח המבוסס על צדק ומאבק ביוהרה.
ההצהרה הצביעה על ההשפעה המוסרית של המהפכה האסלאמית בלבם של בני נוער חופשיים, וציין את ההבטחה לעתיד מזהיר ומלא תקווה לשחרור האנושות מההגמוניה של מעצמות הרוע הבלתי אנושיות, כולל המערכת האמריקאית המתעתעת.

הערה : התגובה מלאת הפתוס אך הריקה מתוכן וממשיות של משמרות המהפכה באה על רקע התרבות הדיווחים כי ארה"ב מתכננת מכה נרחבת על המיליציות האיראניות הפועלות בסוריה ובעיראק ויש גם המעריכים כי יותקפו מטרות איראניות בשטחים אלו ואולי אף בשטח איראן עצמה. התגובה האיראנית מצביעה על חשש כבד מצב גורמי הממשל באיראן כי הפעם הם לא ימלטו מאימת הדין וכי האמריקאים נחושים למצות את הדין עם האיראנים עומדים בברור מאחורי המתקפות הבלתי פוסקות על הכוחות האמריקאים בעיראק.

 

כתיבת תגובה