סנטור אמריקאי:נגיף הקורונה הוא הכלאה גנטית של לוחמה ביולוגית סינית

הסנטור טום קוטון טוען כי נגיף הקורונה הוא הכלאה גנטית של לוחמה ביולוגית סינית.

"חובת ההוכחה היא על המפלגה הקומוניסטית הסינית", אומר הסנאטור הרפובליקני לרשת הטלוויזיה האמריקאית – "פוקס ניוז".

נגיף הקורונה, שהרג למעלה מאלף אזרחים סינים, הוא כלי נשק ביולוגי שפותח על ידי הצבא הסיני.
קוטון השמיע את הדברים בתכנית "פוקס ניוז" Sunday Morning Futures הסנאטור התעקש כי הדיווחים שיצאו מסין כי מקור הנגיף בשוק מזון סיני לא היו נכונים.

"נגיף זה מקורו אינו יצא מבעלי החיים של וו-האן," אמר קוטון. "אנחנו לא יודעים מאיפה עדיין את מקורו, אבל אנחנו כן יודעים שאנחנו צריכים לבדוק ביסודיות. אנחנו גם יודעים שרק כמה קילומטרים משוק המזון הזה נמצאת מעבדת העל הצבאית הביולוגית של סין שפועלת שנים במחקר זיהומי אנושי בסין.

המראיינת מפוקס ניוז, מריה ברטירומו,שראיינה את הסנטור קוטון, ציינה כי ספגה ביקורות קשות מצד גורמים רשמיים בסין וארה"ב על כך שאיפשרה את הראיון עם הסנאטור כי הנגיף מקורו יכול להיות תוצאה ישירה של "לוחמה ביולוגית".

הסנאטור הוסיף, "יש לנו מעבדות כאלה משלנו בארצות הברית, המנוהלות על ידי הצבא שלנו", הסביר קוטון. נטל ההוכחה הוא על המפלגה הקומוניסטית הסינית אנחנו כן רוצים ונשמח לטעות אך הזהירות כאן מתבקשת ".

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב

גם המומחה האמריקאי ד"ר רוברטס טען אתמול שזאת גם הערכתו ." נראה שהנגיף הוא נשק ביולוגי מהונדס שנמלט ממעבדה ברמה 4 בוו-האן. ההבנה שלי היא שפיתוח נשק ביולוגי אסור, אך בכל זאת נעשה במספר מדינות. העובדה שממשלות מסתבכות בפעילות בלתי חוקית פירושה שהן אינן יכולות להכיר בכך שהנגיף הוא מעשה ידי אדם".

כתיבת תגובה