מבזקי חדשות ליום 19-2-2020 . מתעדכן

*- בפקיסטן נערך מבחן טיסה של טיל שיוט מוטס ראאד-II עם טווח של 600 ק"מ ודיוק משופר שעבר בהצלחה את מבחן הטיסה. מעניין שהמוביל הוא מטוס קרב Dassault Mirage-V, שמראה בבירור כי כלי טיס אלו נרכשו ממצרים – הם יחומשו בטילים.

*- כוחות גנרל חפתר בלוב מאשרים תקיפה של אוניית משא טורקית שנשאה תחמושת.

 

*- תחנת הכוח הגרעינית באמירויות במפרץ מתחילה לעבוד.

תמונה

*- משלחת דיפלומטית ראשונה של ארה"ב הגיעה ללוב מאז שנת 2012 אז נרצח שגרירה בבנגזי ע"י כנופיות חמושות.המשלחת נפגשה עם הגנרל חפתאר שהדגיש את הצורך שכל שכירי החרב הזרים צריכים לעזוב את המדינה . רמז לשכירי החרב הלוחמים לצד הכוחות הנתמכים ע"י ארה"ב וטורקיה.

*- שליח האו"ם בלוב האשים את האמירויות שהיא מפעילה כטב"מים תוקפים עבור הגנרל חפתאר ברחבי לוב.

תמונה

*- יפן מתכוננת לעשות ניסויים בתרופה לאיידס על חולי הקורונה.

*- שר הנפט האיראני: ייצור הנפט פחת, וגרם לירידה חדה בהכנסות.

שר הנפט האיראני ביג'אן זנגאנה אישר היום (שלישי), כי תפוקת הנפט של איראן פחתה בגלל היעדר מימון שנגרם כתוצאה מירידת יצוא הנפט.

זנגאנה אמר: "כל ההתקפות מכוונות נגדנו, וההכנסות מיצוא נפט פחתו. ביטלנו הרבה פרויקטים של ייצור, בגלל חוסר תקציב. פרויקטים משניים נסגרו לזמן רב." ההשפעה של הסנקציות האמריקניות על איראן, צמצמה את יצוא הנפט שלה ביותר מ- 80 אחוזים.

*- רוסיה אוסרת על סינים להיכנס לתחומה וסגרה את כל מעברי הגבול בינה ובין סין לאורך הגבול המשתרע לאורך של 4200 ק"מ.

*- זוג קשישים שנדבקו ב- COVID-19 מקבלים טיפול באותו בית חולים בעיר #Wuhan . הבעל, בן 87, היה כל כך מודאג מאשתו, 83, שהוא העמיס את תיק הסרום שלו בכדי שיוכל לבקר ולטפל בה בכל יום.

תמונהתמונה

*- אור בקמה המנהרה ?

נאנג'ינג, עיר מרכזית במחוז ג'יאנגסו שבסין, תקל על ההגבלות לאחר יומיים ללא מקרים חדשים של נגיף הקורונה. אנשים יחזרו לעבוד, מקומות ציבוריים נפתחים מחדש והתחבורה הציבורית תתחדש.

*- העיר טריפולי הלבנונית עורכת "יום זעם" בתגובה לירי על מפגין על ידי שומריראש של חבר פרלמנט, שנפטר הלילה (שני).

*- עוד מתקן שמגיש שרותי בריאות לתושבי אידליב בסוריה נהרס בהפצצות.

תמונה

*- הוועידה האיסלאמית באיראן שהפגישה בין הסונים השיעים נכשלה אפילו בתפילה משותפת. הם בודדו את הסונים מצד אחד והשיעים המשיכו בצד השני.

תמונה

*- סיכום עולמי של התפשטות נגיף הקורונה:

תמונה

*- מומחה יפני למניעת זיהום שקיבל גישה לאניית הקרוז – נסיכת היהלומים, טוען כי פרוטוקולי מניעת זיהום אינם ננקטים באנייה, מצב כאוטי. ביורוקרטים, שאינם אנשי מקצוע העוסקים במניעת זיהום, ניהלו את הכל  "תוך הפרת כל העקרונות למניעת זיהום".

*- נגיף הקורונה חיי מחוץ לגוף האדם עד 9 ימים .

כתיבת תגובה