נמשך המאמץ לחיסול בכירי הטרוריסטים הפועלים בתימן

נראה כי ארה"ב ,יחד עם בעלות הברית הערביות בהובלת סעודיה,שמות דגש מיוחד על חיסול בכירים בארגוני הטרור השונים הפועלים בתימן . חיסול המנהיגים, לא רק מקרב החות'ים נאמני איראן אלא גם מקרב ארגוני אלקעידה,שלא בטוח שלא נהנות מתמיכה עקיפה של סעודיה ומדינות מפרציות נוספות.

פעולת החיסול נועדה, לא לחסל את פעילות ארגוני הטרור בחבל ארץ זה, כי תמיד יקום מחליף ,כזה או אחר, להם ויתחיל בשורת מעשי רצח חסרי הבחנה רק כדי להראות שהוא עולה על כולם, נועדו רק לעכב את התפתחות ארגוני הטרור ולשמור את פעילותן על "אש קטנה".

חיסול פעילויות של מיליציות חמושות במדינות לא מפותחות הן חסרות סיכוי והאסטרטגיה הנכונה ביותר במקים אלו היא לדאוג כל הזמן שבראש ארגוני הטרור יעמדו אנשים חסרי ניסיון הזקוקים לזמן רב להבשיל על מנת להוציא לפועל מעשי טרור איכותיים . וזה בדיוק מה שאנחנו רואים כרגע בתימן.

ביום שישי דיווחו גורמים ברשת אל-ערביה ורשת אל-חדאת כי בכירים במיליציית החות'ים ,שהתאמנו בעבר באיראן ,נהרגו בעקבות חיסול ממוקד באמצעות תקיפה אווירית מוצלחת של הקואליציה הערבית בהובלת סעודיה, ביום חמישי.

במהלך פעולת החיסול נורה טיל שפגע בכלי רכב משוריין שהוביל מספר מפקדים בכירים של המיליציות החות'יות שקיבלו הכשרה באיראן, ממחוז היידן במחוז סעדה.

ואלה שמות הבכירים שחוסלו : איאד יחיא אל-אחמד אל-עאני, נסאר סלמאן אחמד אל-חמאס, עלי יחיא עלי מופרה אל-עאני, מוחמד אחמד רפי אל-עאני סאלח מופרה אל-עאני.

רק לפני כמה ימים הודיעו השלטונות האמריקאים כי הצליחו לחסל את מפקד ארגון אלקעידה בחצי האי ערב – קאסם אלרימי – قاسم الريمي, חיסול כה מהדהד עד שסוכנות הביון האמריקאית סירבה להתייחס כלל לידיעה.

תמונה

פרטים על אותו קאסם אלרימי ופועלו בעבר:

תמונה

תמונה

תמונה

כתיבת תגובה