עזה:הסכמה בין החמאס לג'יהאד לחידוש צעדות השיבה. נמסרה אזהרה מישראל

מקורות בעזה טוענים כי ישנן הסכמות ראשוניות בין חמאס לג'יהאד האיסלאמי על שובם של צעדות השיבה על כל כליהם וכלל היחידות שעבדו על הגדר, בעיקר יחידות הצמיגים ויחידות לחיתוך הגדר, חידוש שיגור עפיפוני התבערה ובלוני הנפץ בעצמה רבה יותר מאשר עכשיו ..

על פי אותן מקורות ישראל הודיעה למודיעין המצרי כי היא לא תאפשר לצעדות השיבה לחזור שוב ותפעיל יש חזקה נגד המתפרעים.

כמו כן ישראל הודיעה למודיעין המצרי כי תחל לתקוף מחסני בלונים ועפיפונים – בשלב הראשון, ואחר כך ,בשלב השני תעבור לתקוף את בתיהם של בעלי הכספים שממנים זאת .

על פי אותן מקורות בעזה ישראל  הודיעה למודיעין המצרי כי שיגור טילים נוסף לעבר תל אביב מעזה פירושה שהנייה והמשלחת שלו יחזרו בשקיות שחורות(יעני מתים).

כמו כן הודיעה ישראל למודיעין המצרי שאם שיגורי הבלונים לא ייפסק עד מחר בערב, אז על כל בלון שנורה מבית הוא ייהרס בנוסף לבניין מאוכלס נוסף שייהרס לאחר אזהרת פינוי .

תנועת החמאס הודיעה לשליח הרוסי לאזור – מלדנוב כי בשלב הבא היא לא תקבל ולא תסכים לשום דבר פחות מפירוק של הכיבוש והמצור המוחלט שלה על עזה .

התגייסות גדולה של כלל יחידות העפיפונים ובלוני הנפץ במהלך השעות הקרובות אחרי שהחמאס והג'יהאד האיסלמי הורו להם לשגר עפיפונים ובלוני נפץ למרחק הרבה יותר רחוק מעוטף עזה.

Image result for balloon gaza

על רקע טרור הבלונים ההופך לשגרתי לאחרונה, נחשף כי ארגון הטרור "חמאס" מחבר לבלונים שמשגר לעבר שטחי ישראל מצלמות לצורך מעקב. מדובר בבלוני תצפית נושאי מצלמות שנשלחים על ידי הזרוע הצבאית מכיוון עזה, במטרה לאסוף מידע מודיעיני על ישראל בעומק שטחה. על כך מסר קצין בכיר בפיקוד הדרום כי מדובר ב"יכולת מדאיגה".

Image result for balloon gaza

קרדיט: אלישיב מקבוצת נציב

כתיבת תגובה