מפקדה של חיזבאללה עיראק על גבול סוריה-עיראק הותקפה וחוסל מפקד שדה

תקיפה נוספת ,הערב, באזור גבול עיראק-סוריה ,בצד הסורי, בו פרושים מיליציות הנאמנות לאיראן.

רשת הטלויזיה אלערביה מוסרת כי על פי מקורות יודעי דבר כלי טייס בלתי מזוהים תקפו הערב כלי טייס בלתי מזוהים מפקדה של כתאא'יב חיזבאללה, המוכרים גם כ- " חיזבאללה עיראק" . אותן מקורות טוענים כי כלי הטייס הבלתי מזוהים ביצעו 3 יעפי תקיפה על היעד .

כמו כן טוענים אותן מקורות כי אחת מהמתקפות מהאוויר כוונה לעבר מפקד שדה בכיר בחיזבאללה עיראק.

אזור התקיפה:

עדכונים שוטפים מאזור האירוע :

*- אתר אלג'נובייה – מדרום לבנון מצטט גורמי חיזבאללה עיראק הטוענים כי החל מיום ראשון,האחרון, בלילה כל כוחות ארה"ב בעיראק הם מטרה לתקיפה . אפשר והתקיפה הערב על מפקדה ראשית שלהם במזרח סוריה וחיסול מפקד שדה, שלא ברור עד כה כמה הוא בכיר או חשוב , באה כדי לבוא בחשבון עם המאיימים על אמריקה . טראמפ אמר אחרי חיסול סולימני כי נמאס לו לשמוע את סולימני מאיים על ארה"ב .

*- יש דיווח כי הערב ,זה הרבה זמן , הותקף גם בסיס של מיליציית אלחשד אלשעבי על אדמת עיראק . כזכור דיווחתי כי ישראל התבקשה ע"י ארה"ב לא לתקוף בעיראק מחשש לפעולות תגמול נגד כוחותיה החונים בעיראק.

*- חיזבאללה עיראק הכחיש באוזני רשת החדשות הרוסית – "רוסיה היום " כי מתקניה הותקפו מהאוויר על ידי כלי טייס בלתי מזוהים.

"كتائب حزب الله" العراقية تنفي لـRT تعرض مواقعها لقصف جوي مجهول

*-  התקבלו דיווחים כי מזהר אלחפאג'י – مزهر الخفاجي – מפקד חטיבה 45 במיליציית גדודי פלוגות ההגנה העממית השייכת למשמרות המהפכה האיראנים – חוסל בתקיפה אווירית ישראלית.

על פי אמצעי התקשורת בעיראק האיש הוא :   سرايا الدفاع الشعبي – القائد / مزهر الخفاجي  – ساحة العمل / حزام بغداد – المرجعية الدينية / خامئني.

*- רשת החדשות הסורית "דיר א-זור עכשיו!" מדווחת כי בתקיפה הערב הותקפו 2 אתרים של המיליציות הנאמנות לאיראן . אחת מהן של חיזבאללה עיראק שעל גבול סוריה-עיראק וישנם דיווחים כי חוסל המפקד " אבו מרים אל-לאמי ".

 

כתיבת תגובה