"טורקיה שואפת להחיות את האימפריה העות'מאנית על ידי הצתת המשבר בלוב"

טורקיה שמה לה למטרה, להחיות את האימפריה העות'מאנית, על ידי הצתת המשבר בלוב ** ממצפה זכויות האדם נמסר, כי ועידת ברלין מבטלת את השאיפות הטורקיות בלוב ובאזור, ודוחה כל התערבות, או פתרונות צבאיים למשבר לוב, אלא רק באופן המשרת, את האינטרסים של העם הלובי, ואת האחדות והיציבות של לוב

המצפה הסורי לזכויות אדם שמושבה בלונדון ציינה, כי "טורקיה עדיין סומכת על האחים המוסלמים, כדי להחיות את שאיפת ההתרחבות האימפריאליסטית שלה במזרח התיכון. לאחר שטורקיה לא הצליחה בתוכניתה, להשתמש באחים המוסלמים במצרים, כדי לערער את היציבות במדינה ולשלוט בה, היא מצאה את המטרה הרצויה בקבוצת אל-וופק מלוב שהולכת ודועכת, שגם היא תערובת של האחים המוסלמים, דאעש, אל-קאעידה וקבוצות טרור אחרות.

המצפה הסורי מוסיף כי  "המטרה של טורקיה היא הצתת המשבר בלוב, וארגון מחדש של הטרור של דאעש, המטרה תחיית האימפריה העות'מאנית, ששולטת במזרח התיכון, וכי ארדואן החליט להתערב במשבר, ולנקום במצרים ובצבאה, שנטרלו את תוכניתה הזדונית לשלוט במצרים, באמצעות זרועות התמנון שלה שמיוצגות על ידי האחים המוסלמים.

הוא המשיך: "טורקיה שמה לה למטרה, גם לאיים על מדינות אירופה לשלוח לשם טרוריסטים, על ידי ביסוס נוכחות דאעש בים התיכון, מאחר שהיא מבקשת להשתמש בארגון דאעש, כאחד הכלים שלו נגד גרמניה, צרפת, איטליה ופורטוגל, לפני יוון וקפריסין, ששואפת לשלוט גם עליהם בעתיד.

הוא הוסיף: "ארדואן הצהיר בעבר שהוא מסוגל, לפתוח את שערי הכניסה לאירופה, לפליטים וטרוריסטים לחדור לאירופה, ואולי לשרוף אותה באש הטרור."

מצפה זכויות האדם, קרא לעמוד בתקיפות מול התוכניות השטניות הללו, שמתדלקות טרור, ומפיצות שחיתות בשטח, ומתייחס לשאיפות הטורקיות הבלתי מוגבלות, המאיימות על הסלמה אזורית, וכניסת האזור לסכסוכים מרים, וגל חדש של כאוס, אלימות וטרור.

תוצאת תמונה עבור טורקיה האחים המוסלמים

קרדיט:עמרם אל מקבוצת נציב

כתיבת תגובה