יחידות ארמיה 2 ו-3 בסיני פועלות במסגרת תרגיל צבאי "קאדר 2020"

יחידות צבאיות מארמיה 2 וארמיה 3 של צבא מצרים החלו מאתמול,בביצוע פעילות קרבית  במרכז סיני ובדרומה,  בשיתוף פעולה עם זרועות נוספות בצבא מצרים ותחת פיקוד המפקדה הכללית של הכוחות המזוינים,  וזאת במסגרת התרגיל הצבאי הגדול "קאדר 2020 " – قادر 2020  הנערך בקרב יחידות הצבא הפרושות בכל רחבי המדינה ולאורך כל הגבולות.

פעילויות האימונים החלו בהעלאת מצבי המוכנות הקרבית בקרב היחידות המתרגלות , ומעבר יחידות מארמיה 2 לביצוע בזמן אמת של פשיטות על מאחזים וקני טרור בצפון סיני. כמו כן נשלחו יחידות אחרות לאבטח את המנהרות והמעברים ותנועת המעבורות בתעלת סואץ וזאת בשיתוף פעולה הדוק עם כוחות האוויר והצי.

المناورة «قادر 2020»

לעומתם יחידות מארמיות 3 ביצעו פעילויות אימונים רבות, תוך ביצוע משימות קרביות אמתיות שבמסגרתן פשטו על מאחזי הטרור באזורי מרכז סיני, תוך כדי המשך אבטחת השייט בתעלת סואץ, מנהרת "הקדוש אחמד חמדי", חופי מפרץ סואץ, מפרץ עקבה, יעדים חיוניים אחרים ויעדי תיירות במרכז ודרום סיני, בשיתוף פעולה עם כוחות האוויר והצי הימי.

Related image

היחידות באזור מרכז סיני  העלו, בשיתוף עם גופים ויחידות אחרות בצבא מצרים, את דרגות המוכנות הקרבית, והחלו במשימות קרביות שונות שהוטלו עליהם במסגרת התרגיל תוך ביצוע של תרגילים טקטיים באש חיה.

יחידות צבא מצרים בפיקוד דרום העלו את רמות המוכנות הקרבית שלהן, וביצעו תרגיל טקטי באש חיה תוך אבטחת הגבולות עם סודן ולוב, וביצעו פעילויות רבות באזור, בעוד גורמי ההגנה האווירית מבצעים ירי  כדי לסייע לפעולות הכוחות בכל האזורים.

Related image

באותו הקשר , דובר צבא מצרים הודיע ​​כי במסגרת ביצוע פעילות האימונים של חיל האוויר, אתמול התרסק מטוס קרב באחד מאזורי האימונים, מה שהביא למותו של הטייס, ועדיין לא נקבעה סיבת ההתרסקות.

כוחות חיל הים המצרי בהפגנת כוח במסגרת התרגיל בסמוך לחופי לוב שנועדו להרתיע את הטורקים מלהתערב צבאית  עם יחידותיה בשטח לוב:

Related image

חטיבה 4 חי"ר ממוכן של צבא מצרים שהשתתפה בתרגיל:

Image result for ‫قادر 2020‬‎

 

כתיבת תגובה