שיחות שלום בסוגיית לוב יתקיימו בברלין

לפני שמדינת הענק לוב תשקע במלחמות אין סופיות בו מעורבות הרבה מדינות מרחבי העולם,מלחמה בו כולם רק מפסידים , גרמניה הצליחה להשיג את הסכמת רוב הצדדים להיכנס למו"מ להפסקת הלחימה ולהגיע להסכמות לפיהן תחולק העוגה הלובית המניבה מיליארדי דולרים בו ישביעו את כל הצדדים.

שווה לשים לב לפעילות הרוסית המאפשרת לטורקיה לא לצאת מופסדת במלחמה בלוב למרות שהמיליציה בו היא תומכת הולכת מתבוסה לתבוסה וקיצה קרב. רוסיה מתנהגת ברוחב לב תמורת הרחקת טורקיה מברית נאט"ו מההשפעה האמריקאית . האם זה יצליח לה עם מנהיג ערמומי כמו ארדואן ? ימים יגידו!!

קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, אמרה כי שיחות שלום בסוגיית לוב יתקיימו בברלין, זאת כאשר טורקיה ורוסיה ביקשו מהצדדים, הלוחמים בלוב להסכים להפסקת אש.

"אנו מקווים כי המאמצים המשותפים של רוסיה וטורקיה יובילו להצלחה, ובקרוב נשלח הזמנות לוועידה בברלין", כך אמרה מרקל ביום שבת במהלך מסיבת עיתונאים משותפת עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, במוסקבה.

מרקל הדגישה כי האו"ם יוביל את השיחות במהלך הוועידה הצפויה להתקיים בברלין, וכי הצדדים הלוחמים בלוב יצטרכו למלא תפקיד מרכזי כדי לסייע במציאת פתרון לסכסוך.

המטרה היא להעניק ללוב את ההזדמנות להפוך למדינה ריבונית ושלווה, הוסיפה מרקל.

פוטין הביע תמיכה בתהליך, ואמר כי מדובר ברעיון "בזמן הנכון" והכרחי להביא לסיום הסכסוך בלוב.

תוצאת תמונה עבור לוב טורקיה רוסיה

 

כתיבת תגובה