מאחורי המטרה שהותקפה אמש בשדה התעופה הבינ"ל של דמשק.עוד גירסה

אמש הותקפו מספר מטרות ברחבי סוריה ע"י כלי טייס בלתי מזוהים.

מצגת התקיפה אתמול ברחבי סוריה

אמנם כל האצבעות המאשימות בסוריה מופנות,כרגיל, לעברה של ישראל, כעומדת מאחורי מתקפות אלו, אך ישראל לא נטלה את האחריות אלא העדיפה לא להגיב.

לכן, אמצעי התקשורת הרבים בעולם הערבי יחד עם בלוגרים מקומיים ,המתמחים בחומר צבאי ,"חוגגים" בגרסאות משלהם, וכל המרבה הרי זה משובח.  המהדרים שביניהם דואגים לפרסם תצלומי אוויר "בלעדיים" המוכיחים את טענותיהם.

גם על התקיפה של אמש התפרסמו תצלומי אוויר "קשורים".

בלוגר המתמחה בחומרים צבאיים העלה תמונה לרשתות החברתיות בו נראה מטוס מטען איראני בשדה התעופה הבין לאומי של דמשק ליד האנגר הנמצא לא הרחק מ-"בית הזכוכית" המשמשת מפקדה לכוחות האיראנים בסוריה.

התמונה:

(בריבוע השמאלי נראה בית הזכוכית שהיא מפקדה איראנית ובריבוע הימני נראה מטוס מטען ליד ההאנגר אליו פורקה תכולת מטוס המטען האיראני)

לדברי אותו בלוגר, ישראל תקפה אמש שיירה איראנית שפינתה ציוד צבאי מהאנגר בשדה התעופה הבין לאומי של דמשק הנמצא לא הרחק ממפקדת הכוחות האיראנים בסוריה שהתמקמה במבנה רב קומות המכונה "בית הזכוכית" . הציוד שאוחסן בהאנגר הגיע מאיראן באמצעות מטוס מטען מדגם בואינג 747 שנחת בשדה התעופה הבין לאומי של דמשק והובל ממסלול הנחיתה לרחבה שליד ההאנגר שם פרק את מטענו שאוחסן שם. אמש , לאחר שאמצעי מודיעין שהתמקדו במטוס  ובהאנגר אליו הובל הציוד שפורק ממנו , הבחינו בשיירה משאיות, שהוטענו עליהם ארגזים מהאנגר זה, עוזבת את האתר בדרכם ליעד בלתי ידוע ,הוחלט לתקוף . התקיפה שהיתה אמש.

לא ברור אם אכן תאור האירוע תואם את המציאות של אמש אך אין ספק – הדמיון מרקיע שחקים!! והמציאות?

 

כתיבת תגובה