היום שוב הותקפו מטרות במזרח סוריה. פרטים

נראה כי אמצעי המודיעין לסוגיהם הבחינו היום כי 7 משאיות קירור ענקיות חצו היום את מעבר אלקאים שבין עיראק לסוריה ומשם נעו לעבר אזור מסוים בעיר אלבוכמאל הסמוכה. האזור בו הוסתרו אותן 7 משאיות מוכר כאזור בשליטה מלאה של החיזבאללה העיראקי ובו נמצאים גם מפקדות הארגון.

ניתן להעריך, ברמה טובה של סבירות, כי המעקב אחרי אותה שיירה קטנה שמנתה 7 משאיות קירור ענקיות ,החל עוד הרבה קודם ואפשר שהם היו תחת מעקב כשחצו את הגבול האיראני עם עיראק.

ככל הנראה, כפי שדיווחנו לפני כמה ימים , ישראל נמנעת מלתקוף שיירות נשק איראניות הנעות על אדמת עיראק לפני בקשת ארה"ב , ולכן התאפשר להן להגיע למעבר הגבול עם סוריה, לחצות אותו ולהגיע לאזור ההסתרה בעיר המחוז אלבוכמאל.

זאת לא הייתה הפעם הראשונה שאמצעי תקשורת מדווחים כי האיראנים עושים שימוש במשאיות קירור המובילות לכאורה מוצרי מזון מעיראק לסוריה כדי להבריח מערכות נשק מתקדמות תוך ניסיול להונות את ישראל וארה"ב.

לא עברו אלא שעות ספורות לאחר שהשיירה חצתה את הגבול ,ואמצעי תקשורת במזרח סוריה דיווחו כי כלי טייס לא מזוהים תקפו מחנה צבאי של חטיבת אלפטימיון – "لواء فاطميون" האפגנית הנמצאת תחת פיקוד איראני שהיה ממוקם מערבית לעיר אלבוכמאל.

מדיווחים המגיעים מהאזור נודע כי פיצוצים עזים נשמעו בכל רחבי האזור המדברי שמסביב לעיר אלמיאדין והאזורים שליד העיר אלבוכמאל וכי כלי טייס בלתי מזוהים עדין מסיירים בשמי האזור ואפילו בשעות אלו.

 

כתיבת תגובה