אלוף (דימ) מצבא לבנון בביקורת קטלנית על החיזבאללה והשתלטותו על המדינה

אלוף בצבא לבנון (בדימוס) אשרף ריפי, יליד טריפולי,שכיהן בעבר כשר המשפטים בממשלת לבנון אומר היום דברים נוקבים וחריפים נגד ארגון הטרור חיזבאללה.

להלן מבחר מהתבטאויותיו:

"חזבאללה גורר את המדינה למלחמה בשירות איראן ובגיבוי מנהיגי המדינה".

אין ספק שלבנון תחת כיבוש איראני "סוג של כיבוש סמוי" והכיבוש הזה מפעיל את חיזבאללה , אנשים הצמאים להון ולשלטון או אני לא יודע מה יותר שובע או צמא לכסף או שניים יחדיו, חיזבאללה נכנס והשתלט על המדינה תחת כיסוי לאומי לגיטימי שחבר לתנועה הפטריוטית החופשית כדי להבטיח כיסוי נוצרי בשביל לשלוט יותר במדינה, חיזבאללה משחד את התנועה הזו ומזרים להם כספים ששייכים לכלל הציבור במדינה כספי שחיתות והפקרות.

חיזבאללה מושחת ללא ספק הכנסותיו מגיעות מביזה של כספי המדינה הלבנונית דרך נמל ביירות ושליטתו המוחלטת במעברים יבשתיים של ריבונות המדינה.

הפרת הריבונות שמבצע חיזבאללה הביאה לתופעות לוואי של: שחיתות, הפרת חוקים, הפרת החוקה הלבנונית, הפרת הסכמים חברתיים בין כל מרכיבי העם הלבנוני, והעניינים הוחמרו והגיעו למסקנה כי כל הבעיות נגרמו על ידי חיזבאללה.

חיזבאללה הוא הכלי של משמרות המהפכה בדיוק כמו כוח אלקודס. הוא נלחם בכל הזירות הערביות שמעולם לא הביאו לדבר.

ההתפתחויות בעיראק ואיראן הן "הזדמנות היסטורית" שעלולה לאלץ את איראן לעזוב את הזירות הערביות ובפרט את הלבנוניות, הסוריות, התימניות והעיראקיות … וכו ', אנחנו מצדיעים לאנשים העיראקים שקמו נגד ההגמוניה האיראנית, אנו מצדיעים לעם האיראני, בעל היסטוריה למודת סבל, במאבקם נגד שלטון המולות ושלטון השחיתות הציבורית. מי שעוקב היום אחר הנעשה במדינות אלו צריך להבין שאסור לנו להיכנע לכפיה האיראנית במדינה.

קרדיט:מאיר בר מקבוצת נציב

Image result for hizbullah lebanon army

 

כתיבת תגובה