תיקי האלפים של ראש הממשלה נתניהו: עבודות שירות לאומי. דעה

 

שלהי העשור התשיעי של המאה הקודמת הביאו בשורה של ממש לנאשמים שלא עברו עבירות חמורות ושעברם בתחום הפשע דל.

רעיון עבודות השירות כחלופה למאסר בפועל או ענישה של שירות לתועלת הציבור הפכו עד מהרה לפתרון הוגן שמצד אחד מקל על העומס בשירות בתי הסוהר ומצד שני מאפשר לאותם אנשים שמעדו להימנע מחוויית המאסר שעלולה במקרים רבים לשאוב את האסיר עמוק יותר לעולם הפשע.

האדם מן היישוב שמעד מוצא את עצמו מסייע למאושפזים בבתי חולים ולבעלי מוגבלויות בהליך השיקום, מתנדב למען הקהילה, מנקה מקומות ציבוריים ומבצע מטלות בארגוני צדקה.

אולם, נשאלת השאלה, מה באשר לראש הממשלה? והתשובה היא שקבלה של טובות הנאה ומתנות במשך שנים רבות, תיאום של מהלכים עם התקשורת ומעורבות פסולה בשוק התקשורת – לכאורה, לכאורה, לכאורה ועל פי החשד בלבד – הם אלה שהביאו את המשטרה להמליץ על העמדתו לדין של בנימין נתניהו בסעיפים של בקשת שוחד, קבלת שוחד, לקיחת שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים.

רשימה שעולה בקנה אחד עם שמם של העבריינים המתוחכמים ביותר בארץ ובעולם, למעט אלה שחטאו בדיני נפשות. אולם, נשאלת פעם נוספת השאלה, מה באשר לראש הממשלה?

בהתקיים אוסף של ראיות חד משמעיות בהן תמונות, וידאו, שמע, מסמכים או חומרים אחרים שמעידים על היותו של בנימין נתניהו כמועד או אף חוטא סדרתי, מן הראוי שיבלה את שארית חייו מאחורי הסורגים כאחרון העבריינים.

אולם, באם המציאות מראה אחרת, ראוי שגם תיקי האלפים יטופלו אחרת, שהרי את עבודתו לתועלת הציבור ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר ביצע ועוד ימשיך לבצע כל עוד כוחו במותניו וכל עוד העם אומר את דברו.

Image result for ‫תיקי 1000 2000 3000‬‎

קרדיט: בעל ערוץ "סבאבו בטלגרם" – @sababotelegram

כתיבת תגובה