ראש המוסד הישראלי: סולימני עוד לא זכה להיכנס לרשימת החיסול של הארגון

ראש המוסד, יוסי כהן, הודה ביום שישי כי אנשי ארגונו מחסלים סוכני חמאס ברחבי העולם – כך מפרסם אתר החדשות מהמפרץ – "גולף און ליין".

ראש המוסד אמר בראיון לעיתון "במשפחה" בשפה העברית כי : "חמאס כבר לא מייחס את ההתנקשויות הללו לישראל", תוך שהוא לא מתייחס לשמותיהם של גורמים שהתנקשו על ידי ארגונו.

ראש המוסד, שנכנס לתפקידו בשנת 2016 ומסיים את תפקידו בשנה הבאה, אמר כי "בוצעו כמה חיסולים, אך האויב שינה את האסטרטגיה שלו, כבר לא מיהר לייחס לנו את ההרג, בגלל סיבות פנימיות "

במהלך השנים האחרונות האשימו החמאס את המוסד הישראלי בהתנקשות במספר פעילים שלו בתוניסיה ומלזיה, ואילו  ישראל לא הגיבה להאשמות אלה.

מנגד, כהן ציין כי מפקד "כוח קודס" במשמרות המהפכה האיראניים קאסם סולימאני, לא נכנס לרשימת המטרות של המוסד.

לדבריו, "עם כל הכבוד לדבריו (סולימאני), הוא עדיין לא עשה טעות כזאת שתכניס אותו למועדון היוקרתי של רשימת המועמדים לחיסול של המוסד ".

כהן אמר כי "איראן לא זנחה את המירוץ אחר יכולת גרעינית צבאית", וציין: "אנחנו רוצים שיהיה ברור לכולם. נעשה הכל, ואני אומר הכל, כדי שלאיראן לא תהיה יכולות גרעיניות."

במקביל, הוא חושב שאיראן צריכה לחזור לשולחן הדיונים על תכנית הגרעין שלה "אחרת כל האופציות עומדות על השולחן."

ב -3 באוקטובר סיכלו משמרות המהפכה האיראניים ניסיון להתנקש בחייו של הגנרל סולימאני בעיר קרמן, לפני כשלושה שבועות, ועצרו את צוות ההתנקשות, שלדברי טהרן  פעלו בגיבוי ישראל ויעד ערבי.

התבטאות נדירה שכזאת ויוצאת דופן של ראש המוסד ,ככל הנראה, נועדה לשלוח מסר לא רק לחמאס לאור אירועים בהתהוות בהווה מבחינת "אין מענישין אלא אם כן מזהירין". ישראל נוהגת להתריע בפני אויביה להפסיק ולפעול בניסיון לפגוע בה לפני שהיא מניפה את חרב הכרת!

ישראל נוהגת לערוף את ראש הנחש כל אימת שהוא מהווה סכנה!

 

כתיבת תגובה