אתר לבנוני: החיזבאללה שיקם יכולותיו הפיננסיות וכרגע נחלץ מהמשבר

מקורות יודעי דבר אמרו לאתר החדשות "לבנון 24 " כי ארגון החיזבאללה הצליח לשקם את יכולותיו הפיננסיות ,לעת עתה, לאחר שהחל ברה-ארגון יכולותיו כבר לפני חודשים רבים על ידי בניה מחדש של מקורות הכנסותיו ולחסוך בהוצאת חלק גדול מהכספים שמגיעים אליו.

המקורות ציינו כי החיזבאללה החל ליידע את אנשיו כי שום משבר פיננסי לא יפגע כרגע במפלגה ,לא משנה מה יהיה ,לפחות בשנתיים הקרובות, מכיוון שהם הצליחו למצוא פרצות במערכת הסנקציות האמריקאית, וכן הצליחו לחסוך כסף רב שהוצא שלא לצורך.

המקורות ציינו כי המצב הכלכלי בתוך החיזבאללה ישתפר משמעותית במקרה שממשלו של הנשיא דונלד טראמפ  יפסיד בבחירות הקרובות לנשיאות, אך אם יצליח להיבחר שנית, החנק הכלכלי יגדל על איראן ועל החיזבאללה,או אז יצטרך הארגון למצוא דרכים אחרות להימלט מהמשבר הכלכלי.

על פי מקורות אלה, אנשי החיזבאללה ימשיכו לקבל את שכרם במועד, ובדולרים אמריקניים, שמגיע כעת לארגון בדרכים מסוימות.

הערה: אפשר גם להעריך,בהפוך על הפוך, כי המשבר הפיננסי האיראני ריסק למעשה את החיזבאללה ובניסיון להרוויח זמן ולהשאיר את מורל אנשיו גבוה מייצרים עבורם מצג פיננסי מדומה אך מעודד כדי לא לרסק את הארגון דווקא ברגעים הקשים הנוכחיים.

מה שכן במידה והמשבר הפיננסי בתוך החיזבאללה אכן ילך ויורע לא יהיה ניתן להסתיר זאת מעיני הציבור הלבנוני שיידע זאת בזמן אמת כמעט. הצרות של אנשים שלא שולמה משכורתם מדרך הטבע מלווה בצעקות ובטענות קשות שלא ניתן יהיה להשתיקן.

Doc-P-632227-637059610203789423.jpg

 

One thought on “אתר לבנוני: החיזבאללה שיקם יכולותיו הפיננסיות וכרגע נחלץ מהמשבר

כתיבת תגובה