מבזקי חדשות מהעולם ליום 26-7-2019. מתעדכן

*- ראש המרכז הפיוס הרוסי בסוריה, האלוף אלכסיי פאקין, אמר היום (חמישי) כי קבוצות חמושים בלתי חוקיות, הפציצו עיירות במחוז חמה, ושכונה בחלב ביממה האחרונה.

*- בית המשפט הפדרלי הבכיר בברזיל. הורה ביום חמישי לפטרובראס, חברת נפט בבעלות המדינה, לספק דלק לשתי הספינות האיראניות שהיו תקועות בנמלי ברזיל.

*- שר החוץ הגרמני הייקו מס אישר כי ארצו מוכנה להשתתף בתכנית הבריטית להקים כוח משימה אירופאי לאבטחת הניווט במיצר הורמוז.

*- אוקראינה מחזיקה במכלית נפט רוסית, ומחרימה את המסמכים שלה.
שירות הביטחון האוקראיני הודיע ,כי כוחותיו עיכבו את מכלית הנפט הרוסית נימה, בנמל איזמאיל בפרובינציית אודסה, כדי להגיב על חסימת תנועתן של ספינות מלחמה אוקראיניות במצר קרץ '.אוקראינה עצרה את מכלית הנפט הרוסית והחרימה את מסמכיה.

*- העיתון האמריקני: טראמפ מנצל את התקשורת בכדי לגייס את האופוזיציה האיראנית
וושינגטון (רויטרס) – ממשלו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מבקש להגיע אל דעת הקהל האיראנית באמצעות קמפיין הסברה בגלל קשיים כלכליים באיראן, כך דווח בוול סטריט ג'ורנל.

*- שלושה סורים נהרגו, בהם שני ילדים, ו -15 נוספים נפצעו כתוצאה מהתקפות רקטות, של קבוצות חמושים, על שכונות מגורים באל-חמדנייה ובחלב.

גורם במטה משטרת חלב אמר, כי חמושים מחזית אלנוסרה, תקפו את אזור אל-רשדין ממערב לעיר ,בשכונות אל-חמדניה וסייף אל-שמיה ,עם רקטות שנפלו באזור הומה אדם ומכוניות, והביאו למקרי מוות ופציעות בדרגות שונות. , ונזק גדול לרכוש האנשים ולבתיהם ולרכוש הציבורי.

מ- SANA נמסר כי יחידות הצבא הסורי ,הגיבו מייד לעבר מקור האש ,בשכונת אל-רשידין במערב העיר,שמשם שוגרו הרקטות, ויש ההרוגים ופצועים בקרב הלוחמים של חזית נוסרה.

*- היעלמות מטוס מיג -29 מעל הים הכספי

משרד ההגנה של אזרבייג'ן הודיע על היעלמותו של מטוס MiG-29 מעל מי הים הכספי.

*- רעידת אדמה בעוצמה של 4.4 מעלות פגעה בחוף המזרחי של אזור קמצ'טקה ברוסיה

רעידת אדמה שנמדדה 4.4 בסולם ריכטר פגעה באזור קמצ'טקה ברוסיה, כך מסר המכון הגיאופיזי של האקדמיה הרוסית למדעים באזור קמצ'טקה.
*- הקואליציה הערבית לתמיכה בלגיטימציה בתימן, יירטה ביום חמישי והפילה מזל"ט ששוגר על ידי המיליציה החות'ית האיראנית, במטרה להרוג אזרחים באזור מצר חמיס, בדרום מערב ערב הסעודית.

*- נשיא טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, קיים שיחות עם ראש ממשלת מלזיה, מהאתיר מוחמד, שהגיע לאנקרה לביקור בטורקיה בהופעתו הראשונה לאחר שמועות על מותו.

*- שר ההגנה של יפן, טאקשי איוואה, אמר כי שיגור שני הטילים של צפון קוריאה ביום חמישי היה "מצער מאוד", כך דיווחה סוכנות הידיעות ג'יג'י.

*-

הברית הערבית מפילה מזל"ט ששוגר על ידי המיליציות החות'יות לעבר ערב הסעודית

ערוץ הלוויין אל-ערביה דיווח כי כוחות הקואליציה הערבים הפילו מזל"ט ששוגר על ידי המיליציה החות'ית לעבר סעודיה.

קרדיט:עמרם אל מקבוצת נציב

כתיבת תגובה