הגולן הסורי רותח: הרוגים ופצועים לצבא סורי בתקיפות המורדים

מקורות יודעי דבר בדרום סוריה דיווחו לרשת הטלוויזיה הסורית – אוריינט כי מספר קצינים מצבא סוריה נהרגו כאשר נסעו במיני-בוס על הכביש המחבר את העיר דרעא לעיירה אליאדודה הצפונית לה.

המקורות ציינו כי חמישה קצינים נהרגו ואחרים נפצעו לאחר שמטען צד פגע במיניבוס שנסעו ממרכז העיר דרעא לעבר העיירה אליאדודה.

מקורות מקומיים מעריכים כי מספר הקצינים שהיו באוטובוס ונפגעו הגיע  ל-20 קצינים שהועברו לקבלת טיפול ראשוני בבתי חולים בעיר דרעא.

המקורות ציינו כי הקצינים שנפגעו משתייכים לדיויזיה 4 שפרסה מחסומים באזורים המערביים  של דרעא והמיניבוס שנפגע אסף אותם מבתיהם בעיר לקראת פיזורם במחסומים בהם הם משרתים.

המיניבוס שנפגע ממטען צד:

האזור בו נפגע האוטובוס ממטען צד הוא אזור שבשליטה מלאה של צבא סוריה ובאזור נמצאים רוב בתי המגורים של החיילים הפועלים באזור דרעא . באזור הפיגוע גם מורשים לוחמי המורדים לשעבר ,שעשו סולחה עם המשטר, לנוע.

הפיגוע היום הגיע רק יומיים אחרי תקיפה של חמושים לא מזוהים נקודה צבאית שהשייכת לדיויזיה 4 מערבית לדרעא.

אתר החדשות "טרטוס היום" מדווח כי עמדה צבאית סורית הממוקמת ליד העיירה עמוריה – عمورية הנמצאת על דרך ואדי ירמוק שבמחוז דרעא המערבי, הותקפה על ידי חמושים לא מזוהים בירי מקלעים וטילי אר פי ג'י מה שגרם למספר פצועים בקרב חיילי צבא סוריה. תקיפה זאת היתה ראשונה מסוגה באזור זה מזה זמן רב.

עמרייה הנמצאת קילומטרים ספורים מגבול ישראל:

"מרכז למחקרים-נורס" הסורי דיווח כי אלמונים תקפו מחסום של דיויזיה 4 בעיירה עמוריה ופצעו מספר מחיילי המחסום.

המכון מגלה כי הפצועים בקרב הצבא הסורי היו מבין לוחמי המורדים שעשו סולחה עם צבא סוריה והצטרפו כלוחמים לדיוויזיה 4  ,בתיווכם של הרוסים, ביולי 2018 יחד עם עוד הרבה מלוחמי צבא סוריה החופשי ,בעוד שאלו שסירבו לעשות סולחה התפנו למחוז אידליב שבצפון סוריה.

כתיבת תגובה