ארה"ב מכחישה עסקה עם רוסיה להשארות אסד

ארה"ב מכחישה את העסקה הרוסית לאפשר לאסד להישאר אם איראן תעזוב את סוריה

?ממשל טראמפ הכחיש היום דיווח ובו נטען כי התוכניות של ארה"ב להכיר בנשיא סוריה, בשאר אל-אסד, במסגרת "עסקת חבילה" עם רוסיה, אשר בתמורה תסייע בהפחתת ההשפעה האיראנית בסוריה.

?בראיון ל"נשיונל", בכיר בארה"ב הכחיש בתוקף את הדיווח ביומון הערבי "אשק אל-אוסט", המציין את נכונותה של ארה"ב להכיר באסד. " אין בסיס לדו"ח הזה, וזה לא מצב המדיניות של ארה"ב", אמר הגורם.

תמיכתה של רוסיה במשטרו של בשאר אל-אסד בסוריה היא רק תחילתה של התוכנית של רוסיה במזרח התיכון, כך הזהירה ב -30 במאי קתרין וילברגר, עוזרת מזכיר ההגנה של ארה"ב לענייני ביטחון בינלאומיים.

?"סוריה היא דוגמה מובהקת למאמצים של רוסיה להשפיע על האירועים בעולם לטובתה וליוקרה שלה באופן שאינו תורם, אלא לחוסר יציבות נוסף באזור ומחוצה לו", אמרה ויליברגר, בנאום במועצה האטלנטית בארה"ב.

?נוסף על דחיית המאמצים של ארצות הברית לתמוך באופוזיציה הפוליטית כנגד אסד, סיפקו הפעולות של רוסיה בסוריה לרוסיה "הזדמנות לחדש את מעמדה כמעצמה באזור, לקבוע את שיתוף הפעולה הביטחוני שלה ואת הסיוע הביטחוני שלה, להפגין ולשפר את היכולות הצבאיות, שלה ולהרחיב את הגישה שלה, כדי להחזיק את האגף הדרומי של נאט"ו בסיכון", היא הסבירה.

קרדיט:אברהם תמקר – פרד"ס מקבוצת נציב

 

Image result for ‫אסד ארה"ב רוסיה‬‎

 

 

כתיבת תגובה