הרוגים לכוחות האיראנים בתקיפות הישראליות בסוריה לפנות בוקר

בעקבות ירי 2 טילים מאזור דמשק לעבר הגולן הישראלי,כאשר טיל אחד נופל בשטח החרמון הישראלי וטיל שני נופל בשטח סוריה,תקפה ישראל מספר מטרות בסוריה.

על פי מקורות ערביים רבים ישראל לא הסתפקה במטרות צבאיות סוריות בפעולת העונשין שלה, אלא תקפה גם מפקדות ומחסני נשק וטילים איראנים ושל החיזבאללה  בתוך מחנות איראנים שמצאו להם משכן בתוך מפקדות של דיויזיות סוריות .

מקורות רבים ברשתות החברתיות בעולם הערבי טוענים כי בתקיפה הישראלית שהתמקדה במטרות איראניות ושל החיזבאללה היו נפגעים בנפש בקרב חיילי וקציני משמרות המהפכה האירנים.

לפי אחד הדיווחים בתקיפות הישראליות היו לפחות 10 הרוגים מביניהם 7 איראנים ו-3 מקרב חיילי צבא סוריה.

על פי המדווח הותקפו מפקדות איראניות שהשתכנו בתוך מפקד פוג' 105 של דיויזיית משמר הרפובליקה , בתוך מפקדת דיויזיה 4 שריון של מאהר אלאסד

כמו  כן הותקפו מחסני נשק ותחמושת של האיראנים בתוך מפקדת פוג'  165 באזור אלכיסווה  וכן ב- تل أبو الثعالب – תל אבו אלת'עאלב הנמצא כ-5 ק"מ דרומית למקדש השיעי אלסיידה זינב שבדרום דמשק-אזור בו מתרכזים כל הכוחות האירנים והמיליציות הנאמנות לה שהובאו לסוריה.

ככל הנראה גם בקרב כוחות החיזבאללה שבגזרת קונייטרה ישנם אבדות לאחר שישראל תקפה בסיס מודיעין אירני-סורי-חיזבאללה בתל אלשעאר ועמדת תצפית סורית מצפון לקונייטרה בו נמצאים גם גורמים מהחיזבאללה.

מעניין לקרוא את הדיווח של בעל ערוץ סבאבו בטלגרם – @sababotelegram   בנושא:

מסיכום תצ"אות התקיפה בתגובה הישראלית עולה כי 7 מההרוגים אחזו באזרחות זרה.

אפשר וחברת התעופה "קאשם פרס אייר" תהיה החלוצה שתנדב עצמה לסייע בהעברת הגופות לקבורה במולדת.

קולה של אמא רוסיה נדם.

מספר הרוגים איראנים רב בתקיפות הערב יכולים לעורר אצלם רגשות נקם בלתי נשלטות אך ישראל שומרת על ערנות, אפילו בשעות אלו , אחר הצהרים של יום המחרת , והיא נחושה להגיב לכל ניסיון איראני נוסף לפגוע בשטח ישראל. גם אם איראן תנסה להפעיל את אחת מכוחות הפרוקסי שלה נגד ישראל, תראה ישראל את איראן אחראית ישירה לפגיעה ותגובתה תהיה בהתאם. האיראנים כבר נוכחו בכך בעבר.

כתיבת תגובה