שבטים עיראקים מזהירים:איראן מכוונת טילים בליסטיים לבסיסים אמריקאים

גם השבטים הסונים בעיראק מזהירים,כמו שישראל הזהירה את ארה"ב אך לפני כמה ימים , שלא להתקרב לאזורים בהם נמצאים בסיסי מיליציית אלחשד אלשעבי ,לאחר שאיראן הציבה שם טילים בליסטיים וכי ארה"ב עלולה לפגוע בהם היות והם מהווים איום על האינטרסים שלהם בעיראק.

דובר השבטים העיראקים – מזאחם אלחוית ,שבאזורים הרלוונטיים, אמר לכתב רשת אלערביה כי נשלחה אגרת אזהרה לבני השבטים הערבים הקרובים למפקדות המיליצייה השיעיות שבהן הוצבו טילים בליסטיים שנועדו לתקוף בסיסים אמריקאים  היות ו-"מהלומה אמריקאית נגד אירן צפויה בקרוב מאוד".

Image result for ‫עיראק ארה"ב אלחשד אלשעבי‬‎

כמו כן מדווחים גורמים בשבטים הערבים כי ישנם בתי כלא בתוך מתקני מיליציית אלחשד אלשעבי הנאמנה לאיראן ובהם אלפי אסירים וכי המיליציה עלולה להשתמש באסירים כמגנים אנושיים אם תותקף על ידי ארה"ב.

 מזכ"ל מועצת השבטים הערבים בעירק-ת'איר אלביאתי אמר לרשת אלערביה כי "אנו פוחדים על האסירים בבתי הכלא של המיליציות השיעיות ומהשימוש בהם כמגנים אנושיים או כפצצות חיות לביצוע פעולות התאבדות מאולצות נגד הכוחות האמריקאים.
השבטים הערבים חוששים גם מפעולות תגמול של המיליציות השיעיות האיראניות נגד האזורים בהם נמצאים השבטים הסונים במידה וארה"ב תתקוף את מחנות אלחשד אלשעבי בעיראק.

כתיבת תגובה