מבזקי חדשות ליום 26-4-2019. מתעדכן

*-שיירת מכליות דלק של צבא סוריה נכנסו לשטח שבשליטת הצבא לאחר שהגיעו מהאזורים שבשליטת הכורדים שם הצטיידו בדלק.

*- משאית עמוסה מכלי גז הגיעה לעיירה הג'ין שבמחוז דיר א-זור,בשליחות המועצה השלטת, וחילקה בתשלום לכל משפחה מיכל מלא.

*- המדוכאים תמיד נשארים. המדכאים תמיד מתחלפים. הפגנות בכל רחבי מחוז דיר א-זור הנמצא בשליטת הכורדים,המכונים בפי המדומיים "דאעש בצהוב" ,נגד הכיבוש הכורדי.כולל סיסמאות על הקירות.

*- נשיא המדינה פקיסטן, ד"ר אריף אלבי, אמר (יום א ') כי קשמיר ופלשתין יזכו לחופש יום אחד, שכן שום קהילה או דת לא יוכלו לדכא בכוח.

"הלב שלי פועם עם פלסטין. לבי פועם בקשמיר. פקיסטן תמשיך להושיט תמיכה מוסרית ופוליטית לעם הקאשמירי ", אמר הנשיא, בהתייחסו ל"ועידת פייגהאם-איסלאם" שאורגנה על ידי מועצת המוסלמים בפקיסטן.

באירוע השתתפו גם אימאם אל-קאעבה, ד"ר שיח 'עבדאללה עוואד אל-ג'והאני, נשיא בית הנבחרים הפלסטיני, מוסטפה אל-טוויל, שגריר סעודיה בפקיסטן נואף בן סעיד אל-מלכי, יו"ר מועצת ראשי אולמה, אלמה טהיר אשרפי, משרד הדתות הסעודי וחכמי דת מרחבי הארץ.

הכנס התחיל עם דקלום מהפנט של סורה רחמן על ידי האימאם (e-Kaaba).

לובש את הצעיף בעל הדגל הפלסטיני, אמר נשיא פקיסטן כי על היהודים לזכור כי בדומה לשימוש בכוח לא ניתן היה לחסלם במאה ה -20, כך לא ניתן להשתמש בכוח, כנגד תנועות החופש בקשמיר ובפלסטין.

בהצהרה משותפת שפורסמה בסיום הוועידה הוכרז כי תוקם ברית אידיאולוגית אסלאמית שתתנגד לאיסלאמופוביה ברמה הבינלאומית. מפגש של הנהגת סעודיה, פקיסטן ומדינות מוסלמיות אחרות ייקרא ליצור את המנגנון של הברית.

קרדיט:-אברהם תמקר – פרד"ס

*-איראן ציינה היום, את יום השנה ה -39 למבצע צבאי אמריקני כושל במדבר טבאס המרכזי, אשר התרחש בניסיון לשחרר את אנשי השגרירות האמריקאים לשעבר באיראן לאחר המהפכה האסלאמית ב -1979.

ב -25 באפריל 1980 ביצעה ארצות הברית מבצע צבאי חשאי, המכונה מבצע "איגל קליפר", בניסיון להעביר את צוות שגרירות ארה"ב מהבירה האיראנית בטהראן.

עם זאת, סופת חול פגעה והביאה את קבוצת המטוסים הצבאיים אמריקניים למדבר טאבאס, הרגה שמונה חיילים אמריקאים וכתוצאה מכך נכשלה המשימה.

נשיא איראן, חסן רוחאני, הדגיש בישיבת הממשלה ביום רביעי את המזימות הכושלות של ארה"ב נגד איראן בארבעת העשורים האחרונים, ואמר כי "כישלון ארה"ב ההיסטורית" בטבאס הוא "נס אלוהי".

"תקרית הטבאס הייתה נס גדול מאלוהים", שהוביל לכישלון "העלילה הצבאית המורכבת" של האמריקאים.

כל יום ב -40 השנים האחרונות, הם (פקידי ממשל אמריקנים) מתכננים מזימה חדשה נגד העם האיראני, אבל הם תמיד נכשלו וייכשלו שוב", הדגיש.

קרדיט:-אברהם תמקר – פרד"ס

*-

כתיבת תגובה