מפקדות ומחנות של משמרות המהפכה האירנים בסוריה הותקפו בשבועות האחרונים

הכוחות הכורדים הנתמכים על ידי ארה"ב מתכוננים למתקפה על העיר אלבוכמאל שבמזרח מחוז דיר א-זור שבמזרח סוריה והנמצאת בשליטת כוחות משמרות המהפכה האיראנים והמיליציות הנתונות לפיקודם.

סוכנות הידיעות – פראת פוסט-  “فرات بوست”  מדווחת מפי מקור בדיר א-זור שסירב להזדהות כי הכוחות הכורדים בתמיכת כוחות הברית מתכוננת לתקוף את העיר אלבוכמאל ביחד עם כוחות מקומיים של דיר א-זור המכונים : " “مجلس دير الزور العسكري” – המועצה הצבאית של דיר א-זור וכן הכוחות המיוחדים של המהפכה- ”مغاوير الثورة” וזאת רק ימים אחדים לאחר שארה"ב הכריזה על משמרות המהפכה האיראנים -ארגון טרור.
המקור הוסיף כי מטרת המתקפה היא לקטוע את דרכה של איראן בין סוריה לעיראק  ובמיוחד לאחר שמשטר אסד הכריז על הקמת קו מסילת ברזל בין דמשק לבגדד וכי המתקפה תחל בהסתערות על העיר אלבוכמאל.

כמו כן אמר כי ארה"ב ציידה בשבועיים האחרונים  את הכוחות הכורדים בנשק כבד באמצעות שיירות אספקה שמנו עשרות משאיות וכי זה הנשק שנועד לשמשם במתקפה על כוחות משמרות המהפכה השולטים על העיר אלבוכמאל.
אתר החדשות פראת פוסט טוען כי במקביל תגברו כוחות משמרות המהפכה את כוחותיהם באלבוכמאל באמצעות לוחמים ממיליציית  אלפטימיון העיראקית  וממיליציות אחרות הנאמנות לאיראן  ופרשו בכל האזור נשק כבד  בשיתוף כוחות צבא סוריה הפועלים באזור.
המקורות מדגישים כי כוחות משמרות המהפכה האיראנים והמיליציות האיראניות שבמחוז דיר א-זור המזרחי הותקפו בשבועות האחרונים מספר פעמים על ידי מטוסים בלתי מזוהים ונגרמו להם אבדות כבדות בנפש. שום גורם לא נטל אחריות לתקיפות אוויריות אלו וגם איראן לא דיווחה עליהן כדי לא להודות כי היא לא מסוגלת להגן על כוחותיה באזור זה.
כתב רשת החדשות דיווח בעבר כי מטוסים לא מזוהים תקפו מפקדות של משמרות המהפכה והמיליציות הנאמנות להם מספר פעמים ,כאשר התקיפה האחרונה הייתה באתר שנקרא ארמון נואף אלפראס – قصر نواف الفارس שנמצא בפרבריה המזרחיים של מחוז דיר א-זור שבמזרח סוריה וזאת במהלך טקס סיום הכשרת מחזור נוסף של אנשי מיליציית אלנוג'באא'-“النجباء” העיראקית.

هجوم مرتقب لـ”قسد” على البوكمال مركز “الحرس الثوري” والأخير يعزز قواته

 

כתיבת תגובה