דיוק הכרחי-מאמר דעה

שאלת הדיוק שבה אל חיינו במהלך השבוע החולף והמחישה בפעם המי יודע כמה את כוחה בעיצוב המציאות. ליתר דיוק, הבה נתייחס לארבעת הימים האחרונים ואם נקפיד עוד יותר אז נציין שנזכיר כמה דוגמאות בעיקר מהשדה הפוליטי ומהשדה הביטחוני.

אב הבית שלא התעורר ביום שלישי בבוקר בזמן, עיכב את פתיחת הקלפיות שבתחום אחריותו בכשעה תמימה.

כעבור פחות מיממה למד המועמד לראשות הממשלה, בני גנץ, שהמרחק בין הכיסא של האופוזיציה לבין הכיסא של הקואליציה הוא אותו המרחק שבין תוצאות המדגמים לבין תוצאות האמת.

מתבונן מהצד יכול היה לטעון גם שיו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-21 הוא פוליטיקאי שמחפש להישאר כמה שיותר זמן בכותרות ולכן הוא מותח ככל האפשר את זמן ההמתנה לתוצאות הסופיות. אולם, כידוע, מדובר בשופט חנן מלצר שלימד את כולנו שיעור בסבלנות ובמרחק שבין הישרדות להתרסקות פוליטית. דיוק, כבר אמרנו?

אגב "דיוק"

נראה שיש מי שדואג לסוגיית הדיוק לא רק בשדה הפוליטי, אלא גם בשדה הביטחוני – לא רק בשבוע החולף, אלא בכל ימות השנה. על פי פרסומים זרים, אחד המרכזים לפיתוח יכולת הדיוק של משמרות המהפכה האסלאמית בסוריה ספג ביממה האחרונה מכה.

בעוד שהמשטר האיראני – אם נדייק, אסלאמי מהזרם השיעי – משקיע את כל משאביו בניסיון ליצור וליצר יכולת לשגר טילים שיפגעו במדויק במטרות המצויות בארץ המובטחת, יש מי שדואג להמחיש לו את יכולותיו המדויקות שנמצאות ברשותו כבר היום ועל הדרך גם לשבש את המזימה ההרסנית. למען הדיוק, הרסנית בעיקר לעם האיראני שבמקום ליהנות מפרות הרווחה, רואה כיצד מנהיגיו הקיצוניים ממשיכים ומשקיעים בהרס עצמי.

לסיום, אם כבר הזכרנו את השיעים, אז הבה נרחיב ונזכיר את כל העולם הערבי שחבריו עמדו במהלך השבוע החולף והתבוננו כיצד עם בעל מסורת מפוארת ואמונה בצדקת הדרך התגייס בכדי לבחור לעצמו את מנהיגיו ולהרחיק מעצמו את אויביו.

אור לגויים? דיינו!

קרדיט: סבאבו בטלגרם   @sababotelegram

 

כתיבת תגובה